|
|
| Creamfields23 |
Ik werk sinds een jaar bij een kutbedrijf dat lagers verkoopt :whip: (Niet lang meer want ik ben het echt beu :D)
Hiervoor op de expeditie/transport bij de AHOLD gewerkt. (Vette baan!!, maar fcuk bezuinigingen)
Verder volg ik een studie Managment, Economie en Recht bij NTI.
Verder wil ik zeggen dat New Wave op dit moment de hoogste jaloezie gehalte heeft opgewekt :D
New Wave hebbie je wel eens onder het filmen iets sneaky vastgelegd op tape? Zoals een boob die eruit hangt ofzo, of een snotpin bij iemand uit zijn neus?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Verder wil ik zeggen dat New Wave op dit moment de hoogste jaloezie gehalte heeft opgewekt :D
New Wave hebbie je wel eens onder het filmen iets sneaky vastgelegd op tape? Zoals een boob die eruit hangt ofzo, of een snotpin bij iemand uit zijn neus?? |
Bij mijn vorige werkgever heb ik perongelijk een schaamlip van een gogo danseres op tape weten vast te leggen. Was in een discotheek. Ze swingde haar been omhoog en ze had zo'n strak pakje aan. |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Ik zelf zit in het tweede jaar op de HVA te Amsterdam |
Ik ook! Welke studie? Ik bedrijfseconomie..
werk: koeriersbedrijf Skynet data-entry |
|
|
| basvh |
| ben 3e jaars media & entertainment management studen te breda. loop nu stage bij het bekende basic beat platenlabel/winkel |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Ik ook! Welke studie? Ik bedrijfseconomie..
werk: koeriersbedrijf Skynet data-entry |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat meen je niet! Je doet toch wel voltijd hoop ik? Anders moet ik je al wel een paar keer tegen het lijf zijn gelopen...
Ik werk als belsletje... mooie job! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|