return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
De grote "wat doe je voor werk/waar zit je op school" thread!

Hitman
quote:
Originally posted by New Wave
Iets van?:

Ik wil een bleutooth oortje.

Ja zoiets maar dan wel goed spellen pik...:D
Ding Chavez
Ik werk sinds Juli dit jaar bij een klein adviesburo uit Hilversum, Talent in Business. Op dit moment zit ik op een opdracht bij KPN om te zorgen dat VoIP (Voice over IP voor de leken ;)) en IPTV binnenkort als dienst van KPN geïntroduceerd kan worden. Nog genoeg te doen dus verwacht het morgen nog niet in de Primafoon :p
ZZandirt
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik werk sinds Juli dit jaar bij een klein adviesburo uit Hilversum, Talent in Business. Op dit moment zit ik op een opdracht bij KPN om te zorgen dat VoIP (Voice over IP voor de leken ;)) en IPTV binnenkort als dienst van KPN geïntroduceerd kan worden. Nog genoeg te doen dus verwacht het morgen nog niet in de Primafoon :p

prognose? wanneer is het beschikbaar voor consumenten? (en vraag twee: wanneer is het probleemloos ter beschikking? voorzie (ongehinderd door enige kennis) wel wat opstart akefietjes) wel interessante materie
moogwai
quote:
Originally posted by ZZandirt
prognose? wanneer is het beschikbaar voor consumenten? (en vraag twee: wanneer is het probleemloos ter beschikking? voorzie (ongehinderd door enige kennis) wel wat opstart akefietjes) wel interessante materie

Niet alleen VoIP, maar vooral Tripleplay (breedbandinternet, telefonie en televisie in één pakket) is interessant. Zeker in combinatie met een mediaplayer is dit zeker de toekomst. Weg met al dat analoge gedoe.

Leuke opdracht trouwens Ding Chavez!
moogwai
quote:
Originally posted by moogwai
Niet alleen VoIP, maar vooral Tripleplay (breedbandinternet, telefonie en televisie in één pakket) is interessant. Zeker in combinatie met een mediaplayer is dit zeker de toekomst. Weg met al dat analoge gedoe, digitaal is de toekomst!

Leuke opdracht trouwens Ding Chavez!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland