|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahaha ik wordt gemist. Dat ik nog zoveel aandacht krijg, waar maken jullie je druk om!
Om even 1 ding recht te zetten: iedereen moet doen wat hij wil, en posten wat hij wil. Als mensen hier willen posten moeten ze dat doen. |
snuggs, het ging mij destijds alleen maar om het feit dat een aantal mensen toevallig net op dat punt in tijd riep dat het zo rustig was en dat dat jammer was. Dat er te weinig serieus (over trance dus) gepost werd. etc.
komt meneer chavez met een setje op de proppen, was jij degene die riep (ik weet het echt niet meer uit mijn hoofd.): waarom hier...? en niet op GC. het enige dat ik toen zei is dat ik dat enigzins onbeleefd vond.... (jajaja andere taal....)
daar is de hele rel om ontstaan.
toevalligerwijs had ik net van Jerry een setje gedownload (als een favour, omdat ik geen lid was.) en dus ff op gc rondgebladerd ... kom ik een aantal posts tegen waarin jij het over "comissie" (etc) hebt...
1+1=2, dacht ik toen... vond het een beetje..... tja, raar?? er zat een sausje overheen van "ta is uncool, gc is cool"
heb de ondoorzichtige pogingen van Jerry zelf nooit meegekregen, toen was Zzandirt nog niet geboren...
(en als je mij tegen het plafond wil hebben moet je me kerel noemen... maar daar was je al achter....)
anyway... het spreekt voor je dat je hierop nog ff een reactie gaf... zal eikel dan ook terugnemen.... (maken we sukkel van ok?? :D)
het lastige van deze manier van communiceren is dat je een sardonisch glimlachje niet in letters kan omzetten. de teneur niet mee kan geven... etc..
volgende feest koop ik je een biertje, ok? |
|
|
| DjRV |
| relluh??? :whip: :whip: :haha: |
|
|
| Donna |
Hm,wist ik allemaal niks vanaf nee,heb ook nog niet de behoefte om er te gaan kijken,doek wel een andere keer als ik me verveel;)
Erg jammer ja,dat wel,TA is toch een soort van "home"
Ikzelf hou ook van meerdere styltjes muziek,als t maar lekker aanvoelt is t voor mij prima,maakt me niet uit in welk hokje t geplaatst staat.
Zo te lezen valt Bram niets te verwijten overigens;)
En ach,k snap t ook wel,als je aan 1 muzieksoort verslingerd bent wat moet je hier dan zoeken,hier houden we veel van blaat met pindakaas gesprekjes,waar of nie?;)
Maar dat maakt t ook wel weer gezellie.
De nexustijd was de bomb,das waar,zonde dat dat er nie meer is,waar is eye eigenlijk? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Donna
hier houden we veel van blaat met pindakaas gesprekjes,waar of nie?;)
Maar dat maakt t ook wel weer gezellie.
De nexustijd was de bomb,das waar,zonde dat dat er nie meer is,waar is eye eigenlijk? |
Ik heb al jaren niet meer over muziek gesproken eerlijk gezegt. Klopt dus wel aardig wat je zegt. :)
Iris heb ik al een jaar niet meer gesproken. Contact is een beetje verwaterd. Wat betreft contact leggen met mensen ben ik veranderd. Ik wacht nu meer op het moment dat mensen met mij contact leggen. Vroeger deed ik dat vrij vaak maar daar ben ik mee gestopt. Zo kom je er achter op welke sociale plek je staat. Vind het jammer want ze is een gezellige en lieve vrouw. Ze heeft haar leven weer op de rails gekregen en ze kiest met wie ze contact houd. Werk, nieuwe organisatie en een nieuwe vriend. Het zal ongetwijfeld heel goed met haar gaan en dat is het belangrijkste! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat betreft contact leggen met mensen ben ik veranderd. Ik wacht nu meer op het moment dat mensen met mij contact leggen. Vroeger deed ik dat vrij vaak maar daar ben ik mee gestopt. Zo kom je er achter op welke sociale plek je staat. |
Ja sjakie zo schiet het nooit op he want zo ben ik ook :p
kut post ik alweer op ta haha |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|