|
|
| jp |
| Groove Collection klinkt nogal gay :nervous: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by magrec
all gone to groovecollection, stuk gezelliger daar :rolleyes:
Beter zo toch? Alle progressive liefhebbers naar een board over vooral progressive en jullie kunnen je weer concentreren op jullie core business: Trance
tsjah en dan snuggle de schuld geven dat mensen hier niet meer posten??:rolleyes: |
sorry maar waar geef ik snuggle de schuld dat mensen hier niet meer posten?
Lang leve de vrijheid! lang leve progressive :nervous: :rolleyes: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by magrec
all gone to groovecollection, stuk gezelliger daar :rolleyes:
Beter zo toch? Alle progressive liefhebbers naar een board over vooral progressive en jullie kunnen je weer concentreren op jullie core business: Trance
tsjah en dan snuggle de schuld geven dat mensen hier niet meer posten??:rolleyes: |
vind jerry erg aardig en GC een goed initiatief.
vind het alleen errug ZIELIG dat men gewoon weggeronseld wordt....
(en dan nog op GC posten: kijk mij eens gay zijn en members bij TA wegtrekken.....TA is voor watjes. (vergetend dat ze er zelf meerdere jaren bij zaten (who's da looooooooozart???)
"jaaaa er gebeurt hier nooit iets en niemand post meer iets fatsoenlijks......"
" heey kijk eens wat een leuke link die jongen post"
"laten we hem snel naar GC halen, hebben we daar ook wat leuke linkies."
"ja laten we dat doen... want hier is iedereen erachter dat we omhooggevallen nerds zijn, die zonder landkaart onze eigen aars niet kunnen vinden"
" heeeey jerry, kijk mij eens: ik heb weer een nieuw lid aangebracht, krijg ik nou comissie?"
dat is toch ronduit zielig.....??? |
|
|
| @win |
| Wat zwamt iedereen nou! Ik post gewoon hier en op GC, lekker makkelijk :o |
|
|
| ZZandirt |
ik ook.....
\
(onder een andere naam dan......:D)
maar @dwin: je hebt gelijk hoor.... wat zwamt iedereen nou....?
(dit gaat mij puur over snuggles wanstaltig gedrag....die post aan ding chavez (?) was de druppel voor mij....
eerst miepen dat het zo rustig is, en als er dan iemand post, meteen roepen dat het hier UNcool is en GC cool.....waardoor het effect waar ie op liep te miepen alleen maar versterkt wordt..... BARFFFFF
prog is koel, en anders niet....! met twee maten meten noem ik dat!!!!
en als ie dan kritiek krijgt, dan gaat ie janken.....
mijn muzieksmaak is ook veranderd in de afgelopen jaren... maar daarom is iedereen die Blues tof vindt toch geen loser....???
ik heb iets tegen snuggle......!!!!!!! (en dat kwam pas NA dat ik op GC had gebladerd...4 jaar posten op een forum, om vervolgens anti te worden....
als iemand 4 jaar je vriend is geweest, kan je toch ook niet roepen dat het eigenlijk een eikel was.... (want dan ben je dus met een eikel 4 jaar bevriend geweest, which makes you???? juist) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|