| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Het is al weer een tijdje geleden dat ik m'n ballen geschoren heb. Nu zijn de haren niet van een dusdanige lengte dat het vrouwen van orale sex zou afhouden, maar toch mag er weer eens wat aandacht aan worden besteedt.
Na wat overdenkingen en het lezen van diverse bladen kwam er geen duidelijk antwoord wat nou precies de beste methode is om een glad resultaat te bereiken. In een laatste poging heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de beroemde DJ Jean een email gestuurd:
"Beste DJ Jean (mag ik Jan zeggen?),
Jan, ik heb uit betrouwbare bron dat jij de skillz hebt om de mannelijke trots heerlijk glad en zacht te houden. Ook mijn ballen moeten weer eens goed kaal en nu vraag ik me af hoe jij het doet. Kun je me misschien helpen met wat tips om de boel zo smooth mogelijk te krijgen zonder bloedbad of uitslag van chemische middelen?
Alvast bedankt voor de moeite"
Binnen een paar uur kreeg ik al antwoord:
"Hoi JP,
Bedankt voor de gram heerlijke Boliviaanse sos die je gestuurd hebt. Mijn geheim is olijfolie. Ik trek eerst de dikke haren eruit met een pincet en de rest scheer ik met extra vierge Carbonal. Niet alleen glijdt dit perfect maar de huid wordt ook nog eens gemasseerd en beschermd. Natuurlijk smaakt je pik een week naar Griekse salade maar de meeste chicks vinden dat geen probleem, het resultaat telt namelijk.
Misschien tot ziens
Jean"
Wat een fantastische man. En geen woord over Gielen :toocool: |
Hahahaha Geweldig! :stongue: |
|
|