|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik ben nu de laatste tijd wat DVD's van internet aan het downloaden. Maar weet iemand hoe ik deze kan bekijken? Moet ik die bestanden dan gewoon branden op een dvd, of kan ik ze ook zo gewoon via Media Player ofzo bekijken? (films zijn overriggens nog niet helemaal gedownload, vroeg het me alleen maar even af)
Het gaat hier om de bestanden: .BUP, .IFO en .VOB
Deze zeggen mij niet zoveel. En ik heb ook een software pakket gedownload met als bestandstype: .BIN Er zit overrigens ook een .CUE bestand bij. Moet ik deze dan samen met die .CUE als beeld branden, net als bij een muziek cd?
IS dit, overriggens 'Chill-Out' genoeg voor deze tread? :p |
Bin met cues ka je gewoon OF branden in Nero (bij t opstarten cancel kiezen en dan file--->burn image (en dan de cue file selecteren) OF je kan t 'mounten'. Dat doe je met de programmas Alcohol of Deamon Tools..
En met IFO zal je wel ISO bedoelen denk ik, die kan je gewoon bekijken (net als VOB) met WINDVD. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik ben nu de laatste tijd wat DVD's van internet aan het downloaden. Maar weet iemand hoe ik deze kan bekijken? Moet ik die bestanden dan gewoon branden op een dvd, of kan ik ze ook zo gewoon via Media Player ofzo bekijken? (films zijn overriggens nog niet helemaal gedownload, vroeg het me alleen maar even af)
Het gaat hier om de bestanden: .BUP, .IFO en .VOB
Deze zeggen mij niet zoveel. En ik heb ook een software pakket gedownload met als bestandstype: .BIN Er zit overrigens ook een .CUE bestand bij. Moet ik deze dan samen met die .CUE als beeld branden, net als bij een muziek cd?
IS dit, overriggens 'Chill-Out' genoeg voor deze tread? :p |
het enige dat ik je kan zeggen, is dat tegenwoordig al die programma's het helemaal zelf doen (mits goed geinstalleerd)
in het geval van cd's (que en bin) weet nero zijn weg wel ( of magikiso oid ) voor dvd's geldt hetzelfde lijkt me.... |
|
|
| New Wave |
| Als je ze niet kan afspelen dan moet je effe de .BUP, .IFO en .VOB files op dvd knallen. is het een gewoon dvdeetje. |
|
|
| MaGiK54 |
| oooooooooooh wat was het toch een heeeeeeeeeeeeerlijk weertje vandaag.......en ik heb gewoon nog serieus nagedacht om met de fiets te gaan. Was ff droog vanochtend, toch maar de auto gepakt....zware hagelbui op me dak, dus was blij dat ik niet op het fietsje zat :D |
|
|
| New Wave |
Op dit moment ben ik wel blij dat ik ziek thuis zit. Anders had ik goed vast gestaan. Van Amsterdam naar Hoevelaken. :D lang leve knooppunt Hoevelaken. :p Ik ben best trots op mijn dorp. :p
Ah valt mee op de A1 totaan Hoevelaken. Ha dik mooi mazzel gehad. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|