|
|
| New Wave |
| gata hier trouwens gewoon door met sneeuwen. de hele dag al pret. :) |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by jp
In het meer ontwikkelde deel van het land is het alleen maar nat |
Hier dus ook. Zonder dollen echt zware stomrbuien, je waait gewoon bijna weg. En dan moet ik straks (15 min) ook nog naar Scheveningen:nervous: |
|
|
| jp |
| Maar goed wat dakpannen waren verschoven dus kleine lekkage. Als het weer bijtrekt moet ik het dak op. Misschien loopt de Sint er dan ook :wtf: |
|
|
| MennoB |
Ik ben nu de laatste tijd wat DVD's van internet aan het downloaden. Maar weet iemand hoe ik deze kan bekijken? Moet ik die bestanden dan gewoon branden op een dvd, of kan ik ze ook zo gewoon via Media Player ofzo bekijken? (films zijn overriggens nog niet helemaal gedownload, vroeg het me alleen maar even af)
Het gaat hier om de bestanden: .BUP, .IFO en .VOB
Deze zeggen mij niet zoveel. En ik heb ook een software pakket gedownload met als bestandstype: .BIN Er zit overrigens ook een .CUE bestand bij. Moet ik deze dan samen met die .CUE als beeld branden, net als bij een muziek cd?
IS dit, overriggens 'Chill-Out' genoeg voor deze tread? :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Een kat in Zuid-Scharwoude heeft er woensdag voor gezorgd dat een kooi met muizen in vlammen is opgegaan. De bewoner van een pand had de muizenkooi tijdens schoonmaakwerkzaamheden even op de kookplaat geparkeerd.
De kat sprong echter op het aanrecht en besnuffelde de kooi. Daarbij trapte het beest op de tiptoetsen van de kookplaat, met als gevolg de levende verbranding van de knaagdiertjes. Het huis is door de rookontwikkeling voorlopig onbewoonbaar
De dader is hieronder afgebeeld
 |
:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|