|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det jag tänkte på var att ha ett eget forum på en egen sida...med länkar direkt till music discussion och så..... Fast det skulle se annorlunda ut och skulle itne ligga på TA så det är väl ingen bra ide då :)
|
nepp, inte enligt mig iaf... vet ju inte vad de andra tycker
| quote: |
Frukt...vi pratar inte bara om norrmän utan om alla Scandinaviska länder |
dvs danmark också, men här är väl inte för många danskar på TA precis... jag har nog inte sett en enda faktiskt |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
dvs danmark också, men här är väl inte för många danskar på TA precis... jag har nog inte sett en enda faktiskt |
Har inte heller sett många danskar här.....Men vem vet det kanske finns ett par....Danska är ju inte allt för lätt att hänga med i.... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by reveal
nepp, inte enligt mig iaf... vet ju inte vad de andra tycker
|
Jag tycker inte heller det vore så schysst, gillar TA.. |
|
|
| Gaby |
| Jag börjar bli lite trött på att inte kunna skriva på kvällarna eftersom det är för många på plats... men ändå så skulle det vara tråkigt att inte tillhöta TA... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag börjar bli lite trött på att inte kunna skriva på kvällarna eftersom det är för många på plats... men ändå så skulle det vara tråkigt att inte tillhöta TA... |
vaddå, kommer du inte in här eller? ibland får man ju upp "too busy", men det går alltid över efter 20 sekunder |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|