|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag med, Det är ett så bra forum och det skulle vara trisst att inte kunna titulera sig TA :) |
Ja fast de handlar om att ha den svenska sektionen på ett eget forum....Med länkar till TA forumen......... |
|
|
| King of Clubs |
| Jaha, du menar alltså att forumet ligger kvar som TA sida, ingen skillnad förutom att TA-Sverige ligger på en annan server? Då skulle det ju vara bra, om det funkar alltså.. |
|
|
| reveal |
| om det inte är någon som helst skillnad mot vad det är nu, bara att den svenska delen ligger på en annan dator, då är det ju inga problem... men jag vill inte att det ska bli en fristående del på det sättet att det hamnar utanför "trancEaddict forums/local scene info/europe - sweden" |
|
|
| fruktsoppa |
jag tycker det bara skulle vara roligt om norrmännen fick del av sektionen.. vi skriver på svenska o dom svarar på norska och det är juh bara fråga typ ifall det är nåt konstigt ord eller fras man inte förstår.. det är inte såå svårt..
min brorsa bor o jobbar i norge o har en norsk flickvän, o dom är här nu.. han hade med sig lite tidningar på norsk, o det är inte såå svårt alltså.. |
|
|
| mindshooter |
Det jag tänkte på var att ha ett eget forum på en egen sida...med länkar direkt till music discussion och så..... Fast det skulle se annorlunda ut och skulle itne ligga på TA så det är väl ingen bra ide då :)
Frukt...vi pratar inte bara om norrmän utan om alla Scandinaviska länder |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|