return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Vårt forum blir "Skandinaviskt" forum??

reveal
dessutom är det ju knappast lönt att göra ett forum om det är 5 pers som kommer att nyttja det...
tur att vi var ute i god tid med att skaffa eget, annars hade det inte varit säkert att vi hade fått nåt
King of Clubs
Hur gammal är Svenska delen förresten?? Jag tänkte på det förut att det måste varit svårt att ordna en egen del eftersom det australiensarna t.ex. fick tjata mycket för att få ett och dom verkar vara jättemånga..

Starkt jobbat hursomhelst! :)
mindshooter
quote:
Originally posted by King of Clubs
Hur gammal är Svenska delen förresten?? Jag tänkte på det förut att det måste varit svårt att ordna en egen del eftersom det australiensarna t.ex. fick tjata mycket för att få ett och dom verkar vara jättemånga..

Starkt jobbat hursomhelst! :)

I ett par månader.....Så här gick det till (Hoppas verkligen att jag inte glömmer nån nu för jag minns inte alla).... Vi hade en Tråd för svenskar i Music Discussion.....Den blev jättestor och det fanns ett behov att prata svenska på boarden...... Jag PMade Swamper och frågade om en egen sektion....Han ville ha en lista på 10pers som skulle delta aktivt....efter lite om och men fick vi ihop det....
Några av oss var b.la Jag, Gaby, X-dream, Reveal, Aendy....jag vet att det var fel men dessa är jag säker på :)
Jag antog mig ansvaret som moderator och såg ockås till att få ut några threads på stört här :) Sen har det bara växt och växt :) Tror att vi är mer än 20 här nu iaf......

Inom sinom tid kommer det förhoppningsvis upp en liten sida för oss TranceLystnande svenskar också ;) Återkommer om det......

Tycker absolut inte att vi ska ha några Norrmän och annat folk rännande här........

Förresten......vad skulle ni tycka om att förflytta er till ett annat forum? Ett eget? Bara en tanke......finns ett antal fördelar och ett antal nackdelar......
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Förresten......vad skulle ni tycka om att förflytta er till ett annat forum? Ett eget? Bara en tanke......finns ett antal fördelar och ett antal nackdelar......

trivs bra här
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal

trivs bra här

Mkay vad det handlar om är att avbelasta Swamper och att vara lite mer fria.... jaja bara en tanke :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden