return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam

BaRTeZ
quote:
Originally posted by ZZandirt
valt wel mee, dat ene uurtje :cool: :cool:

personeel begint niet om 23u :p
ZZandirt
nee.. heelaas komen die pas om 23.30 een beetje op gang...:whip: :whip:

maar you're right... helaas is dat maar een paar procent op het hele budget :D
ahp2002
Armada heeft een sterke fanbase, dus dat komt wel vol. Vind het ook wel iets te prijzig, maar goed. Stappen op tweede kerstdag vind ik meestal niet zo'n goed idee. Meestal ben je helemaal gaar van visite hier, eten daar, wijn, kalkoen, spelletjes, schoonfamilie en dat soort verschrikkelijk gezellige dingen.

Maar Melkweg is wel heel gaaf idd, beter dan de boot denk ik. Herinner me die Wildlife feesten nog daar, was altijd wel top geregeld!
Mindphaser
quote:
Originally posted by Matthijs
je bedoelt dat je vriendin er superveel voor over heeft? ;) Of had ze achteraf spijt en moest je het kaartje dat ze gegeven had terugbetalen? :p

lol
nee net een uurtje voordat ze met die kaartjes aankwam zat ik al op de site van ticketbox om die kaartjes te regelen... had net de kaartjes voor nederland - italie besteld toen ik effe weg moest om haar op te halen vanaf het station... eindelijk thuis met ticketbox nog geminimaliseerd komt zij met die kaartjes aan zetten dus heerlijke timing :D
net trouwens Miami '05 binnen gekregen via bol.com
bleek dat mijn vriendin ook die cd al had gekocht voor mijn verjaardag (de 19de) whehe...
lief is ze he? :D

anyway... zie meer mensen zeiken over de prijs van de kaartjes dan dat ze blij zijn dat markus weer eens in nederland draait!
stelletje zeikerts!
ambs
hier ben ik bij! jeeeejj!!!

verheug me d'r echt enorm op! laatste keer dat ik armin en markus zag was in maart

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland