|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam
|
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
als onderdeel van het publiek, en niet het onderwerp van een foto, zoek ik eigenlijk alleen maar overzichtsfoto's, sfeerimpressies. een paar koppen ok.. maar 90 procent is teveel. maar dat zijn dan weer de reclame inkomsten voor zo'n site.
ik heb een grondige hekel aan foto's en vandie snollies en johnnies die zo raar mogelijk op de foto willen... geef mij maar een foto van een dansende man/vrouw waarvanafdruipt dat hij/zij "erin" zit. niet in de gaten hebbend dat hij/zij gekiekt wordt.
of lasers (jp) of zonsondergang genomen over de hoofden van de dampende stampende massa in berlijn.. of een heuveltop met genietende mensen op dancevalley (ff terug alweer) :D |
juist jah!!!!!!!!!
verder vind ik het weer hoogst irritant als ik lekker sta te dansen en er staat zn oelewapper met een mega cam overal fotos van te nemen zodat ik niet meer kan dansen. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basvh
juist jah!!!!!!!!!
verder vind ik het weer hoogst irritant als ik lekker sta te dansen en er staat zn oelewapper met een mega cam overal fotos van te nemen zodat ik niet meer kan dansen. |
vind ik meestal nogal meevallen..
erger zijn mensen met een fooncam die gewoon NIETS in de gaten hebben..... kijk zo'n fotograaf is relatief snel klaar, fotocam moet eltijd 3x over etc, kloten door menuutjes, hup nogeen, etc |
|
|
| jp |
Het is juist als het zo druk is dat die mooie foto's niet mogelijk zijn. Daarom ga ik altijd vroeg, actiefoto's maken. Die podiumfoto is trouwens een goed voorbeeld van een sfeerfoto.
Op Innercity was ruimte zat voor mooie non-standaard foto's (zie topic)
Trouwens, de goede sites zijn serieus met hun werk bezig. Als er idioten rondlopen moet je dat gewoon aan de organisatie kenbaar maken :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|