|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam
|
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
ik vind dat camera gedoe laatste tijd echt beetje te gek worden. Op innercity liep ik vanaf de main naar de techno en in dat korte stukje kwam ik 6 a 7 dudes tegen met een uber grote photo camera waarbij je toch gaat afvragen of ze niet iets te compenseren hebben. Als je dan achteraf ziet wat ze geschoten hebben kan je zeggen dat dat toch ongeveer hetzelfde is. |
Hetzelfde is een groot woord. Iedereen heeft een andere stijl en techniek. Foto's hoeven niet op elkaar te lijken. Het zijn wel altijd dezelfde mensen die camerageil zijn :D
Bikini2990

Flock

Phono

Bikini2990

Flock

Phono
 |
|
|
| Tom Lont |
Wij hadden de auto in Q-park byzantium gezet en daar konden we zonder problemen wegkomen rond 5 uur. Afgezien van het feit dat het t*ring druk was, heb ik me prima vermaakt met Armin en Markus. Airco is daar top trouwens.
Ja, waarom is Ambs weggehaald? |
|
|
| heikster |
En die blonde was me toch een chagerijn. Kon met moeite een lachje af en was geen beweging in te krijgen.
Ze had wel een leuke vriendin. Maar ja dat groepje had de fotograaf van bikini bij zich. Dus dan wil je wel fotogeil zijn. Hoef je niks voor te doen ;P |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Hetzelfde is een groot woord. Iedereen heeft een andere stijl en techniek. Foto's hoeven niet op elkaar te lijken. Het zijn wel altijd dezelfde mensen die camerageil zijn :D
|
kijk dat iedereen een eigen stijl en techniek heeft snap ik best. Alleen zie je deze niet bij de standaard partyfotos zoals je die zelf net post. Vind partyfoto's ook wel leuk alleen dat er op een feest zoals innercity denk ik 8 a 9 (of misschien heel veel meer) sites met megacams rondloppen vind ik overdreven. |
|
|
| ZZandirt |
als onderdeel van het publiek, en niet het onderwerp van een foto, zoek ik eigenlijk alleen maar overzichtsfoto's, sfeerimpressies. een paar koppen ok.. maar 90 procent is teveel. maar dat zijn dan weer de reclame inkomsten voor zo'n site.
ik heb een grondige hekel aan foto's en vandie snollies en johnnies die zo raar mogelijk op de foto willen... geef mij maar een foto van een dansende man/vrouw waarvanafdruipt dat hij/zij "erin" zit. niet in de gaten hebbend dat hij/zij gekiekt wordt.
of lasers (jp) of zonsondergang genomen over de hoofden van de dampende stampende massa in berlijn.. of een heuveltop met genietende mensen op dancevalley (ff terug alweer) :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|