|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam
|
|
|
| jp |
| Wanneer is de volgende? |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
Wanneer is de volgende? |
geen idee, site van armin loopt ook achter, moet je robert of allan een schop geven dat ze de zooi moeten updaten ;)
of sander moet dit lezen en zich aangesproken voelen :p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by edwin34
het is 7 uur...tijd om te gaan slapen...
en weet je...europarking sucked haha
zzzzzzzz
E :whip: |
+1:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik vond het veel te tering druk in de grote zaal, ik kon met mijn cam en tas echt nergens door heen, echt mega irritant!
|
ik vind dat camera gedoe laatste tijd echt beetje te gek worden. Op innercity liep ik vanaf de main naar de techno en in dat korte stukje kwam ik 6 a 7 dudes tegen met een uber grote photo camera waarbij je toch gaat afvragen of ze niet iets te compenseren hebben. Als je dan achteraf ziet wat ze geschoten hebben kan je zeggen dat dat toch ongeveer hetzelfde is. Kijk voor jullie is het wel cool om als hobby fotos te schieten van lazers en leuke dames.
haha geinig!
bij alle HQ's in de melkweg stond de dj trouwens altijd hier bij dat menneke die bij dat beeldschermpje staat. Daardoor kon je altijd er heel dicht bijkomen en zien wat voor trucjes die gasten altijd uithaalde. Niemand haalde het trouwens in zijn hoofd om de dj's te storen tijdens het draaien. Dat kwam achteraf pas als het afgelopen was en Tom Harding overal en nergens handtekeningen ging zetten bij het vrouwelijk geslacht. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|