|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik wil alles eens gezien en gehoord heb. Op Tomorrowland heb ik ook welgeteld 3 minuten op de Q Dance area gestaan :haha:
|
Yoji Biomehanika was nochtans goed, hij was imo veel harder aan het beuqen dan onze Dark-E en Coone en als de line-up deftig is zie ik me ook nog naar Qlimax: Science & Religion gaan, maar de line-up van Reverz in Sotto's pas ik toch (hoewel ik vandaag had kunnen gaan als ik wou met een maat), buiten Ghost en Luna spreek me er niets van aan.
Ik apprecieer ten zeerste hardere stijlen, maar de beats van de nieuwe generatie "harddance" klinken met toch iets te plat en blikkerig om me er in op te laten gaten
Hopelijk draaien ze wel Ghost & Q-ic - Life Me Up (blijkbaar al wel redelijk oud), zwaar gestoort nummer qua structuur :crazy: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Push2005
In België weet men zicht niet goed the amuseren op trance, da's de :) |
zegt maar op 90% van eender welke muziek, het is wel zo dat eens je het volk op gang krijgt ze meestal wel in gang blijven, tenzij de dj ineens besluit Noise te beginnen draaien :haha: |
|
|
| Hydra |
kokorico was in't begin saai. Rond half 3 begon het te beteren en rond half 4 was er wel goeie sfeer en muziek. Ben tot ongeveer 5u gebleven dacht ik. Ben kokorico beetje beu aan't worden precies... boeide me ni al teveel.
Wat wél interessant is: ik kreeg ne flyer in m'n handen geduwd van een nieuw concept in Kokorico:
www.stylishparty.be
elke 4de vrijdag van de maand
Progressive house
garage
groove
electro
lijkt interessant!
Nu nog zien of het volk trekt... |
|
|
| FUSyke |
@ Hydra: Leuk je ontmoet te hebben :)
Kokoriko boeide mij niet echt. De muziek was wat te plattekes. De rit in de limo naar Koko en gratis fles drank was wel in orde:)Er waren wel geen limo's meer toen we terug naar huis gingen:eek: Maar gelukkig heeft er een busje van Koko zelf ons naar huis gebracht. Vriendelijke mensen dus en een goede sevice. Al heb ik anderen wel eventjes gans anders zien behandelt worden. Mja, het was goed voor een keer. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|