|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Hydra
oh my god...
ziet er iemand trouwens een vrouw in da filmke? :)
edit: never mind, kheb een gevonden |
Maar mannekes toch, tilt daar toch zo zwaar niet aan.. toen de eerste clubs opkwamen stonden de mensen alleen te dansen. Men zei toen ook van foei, foei, want dat werd niet gedaan! Mensen dansten toch met twee? Onze (groot)ouders stonden mega verbaasd over dit nieuw fenomeen. Dan komt midden jaren 80 de break dance en later de New Beat. Mensen die robotten nabootsen of die op hun kop staan te dansen: ontucht! (of remember Elvis die op tv durfde te heupwiegen? ;) ).
Alles heeft zijn tijdsgeest. Ik vind het ook een grappig zicht om mensen te zien skieën, maar dat is eigen aan die muziekstijl. Net zoals gabbers op hardcore en op-één-steen-dansen van een New Waver. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik wil alles eens gezien en gehoord heb. Op Tomorrowland heb ik ook welgeteld 3 minuten op de Q Dance area gestaan :haha:
We moeten allemaal wat meer open minded zijn. |
3 minuten op Q-dance is nie open minded ;)
Ik stond er 3 uur omdat ik het beter vond dan de Main Stage :o
Yoji , Yves & Luna apprecieer ik best wel nog naast gewone trance.
Moesten armin en fred baker er niet geweest zijn waren zij mijn hoogtepunt; want ferry was balen. |
|
|
| pooley |
| Illi it is deze avond |
|
|
| dj Elof |
Push2005, 't was langer hoor dat ik er stond. Ik heb Yves goed zot zien doen op de mainstage. De muziek was hard, beenhard zelfs. Maar het publiek vond het goed. En dat is volgens mij toch het belangrijkste.
Ik snap perfect dat iemand van 16 jaar nu op de trein springt van de hardstyle, jump en andere harde stijlen. Maar mensen evolueren... ik zie dat ook op D4M. Mensen die vroeger jump @ la Sotto's goed vonden die zitten, nu twee jaar later, in een totaal andere omgeving. Sommigen trance, anderen techno. Daarom dat het fout is van alle discotheken om nu op die harde-slag-trein te springen. Er moet een tegenaanbod zijn. Maar soit, ik wijk weer af :o
Zodadelijk vertrekken naar Kokorico. Eén van de eerste keren dat ik in een discotheek voor middernacht toe kom (tenzij ik moet draaien) :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik snap perfect dat iemand van 16 jaar nu op de trein springt van de hardstyle, jump en andere harde stijlen. Maar mensen evolueren... |
Volgens mij stond het daar vol dik-in-de-20'ers :)
En de reden waarom ik daar bleef was puur om de sfeer te doen. Ik vind trance uiteraard pakken beter dan dat plat gedoe; ik luister er al jaren naar ... maar ik heb er toch een good time gehad.
In België weet men zicht niet goed the amuseren op trance, da's de :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|