return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Donderdag 10/11/05

Kaidreas
^same here, gezellig de verwelkte tulp uithangen met een tas special chocomelk
dj Elof
Ik ga eerst even Kokorico bekijken en daarna bij Reverze eens binnen springen. Ik vind dat ik alles eens moet gezien en gehoord hebben: dus ook een echt hardstyle event.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by dj Elof
Ik ga eerst even Kokorico bekijken en daarna bij Reverze eens binnen springen. Ik vind dat ik alles eens moet gezien en gehoord hebben: dus ook een echt hardstyle event.

Coone en Dark-E, echte hardstyle...

:haha:

Elof zeg op zen minst dat je dan alleen voor Luna gaat.
dj Elof
Ik wil alles eens gezien en gehoord heb. Op Tomorrowland heb ik ook welgeteld 3 minuten op de Q Dance area gestaan :haha:

We moeten allemaal wat meer open minded zijn. Ik ga eens kijken om te zien hoe de nieuwe jeugd zich amuseert en ook omdat dj Coone ondertussen een maat van mij geworden is. Ik vind hem één van de opkomende dj's van de laatste twee jaar. Hij is goed in zijn genre, dus heb ik veel respect voor zo iemand. Ook dj Ghost is een goeie kennis (onlangs nog mee naar The Return geweest). Het is zelfs dankzij Bjorn dat ik Michael Forzza met Kahana als één van de eerste op promo gekregen heb.

:happy2: trouwens, 'k heb al een ganse week geoefend om te skieën! :tongue2
Hydra
quote:
Originally posted by FUSyke
http://partyaddict.xszone.net/movies/Complex_02.wmv

oh my god...
ziet er iemand trouwens een vrouw in da filmke? :)

edit: never mind, kheb een gevonden

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium