|
Malmö 11-12/11, nått party??
|
|
|
| chjo |
Hej
Kommer vara i malmö den helgen, så skulle vilja ha tips på några ställen som spelar edm, helst trance.
De jag åker med är inte mkt för trance, så om jag har några bra ställen med just trance kanske jag kan lura dit dom o sen omvända dom.. :disbelief
Alla tips välkomnas
/Chjo |
|
|
| CJ InterCity |
| ingen aning faktiskt, det är ganska dött här... men om det dyker upp något lär vi ses där :D |
|
|
| Smekbar |
Minimalistic Engine
2005-11-11 22.00-03.00
Plats: Skolgatan 10
80:- 18år
DJ´s:
NED FLANDERS (ECHOCHORD)
DAKK (Small Frozen North)
P-inne (OMICON)
HUMITO (HLM)
som jag förstått det så e det typ techno/electro som kommer spelas...
Förstår inte hur man kan säga att det är ganska dött i malmö, det är ju för det mesta minst en fest varje helg... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Smekbar
Förstår inte hur man kan säga att det är ganska dött i malmö, det är ju för det mesta minst en fest varje helg... |
vad kan jag säga? känner inte rätt folk helt enkelt, så jag får aldrig reda på om det händer något, trots att jag konstant håller utkik. Dessutom är det jävla åldersgränsen alltid för hög. När jag var 17 så var det 18+ och när jag var 18 var det 20+ och nu är jag 20 då ser jag 23+ överallt... tycker inte om att vara pessimistisk, men jag känner helt enkelt inget "inne-folk" i den här stan :clown: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|