return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Producer Top 5

Push2005
DJ Top 5's hebben we al genoeg. Maar ik vroeg me af hoe jullie producer top 5 er eigenlijk uit zou zien. Er wordt dus enkel gekeken naar producties of remixes en niet naar de liveset skills. Bij mij ziet die er toch fundamenteel anders uit dan mijn DJ top 5. Licht ook een beetje kort toe als je wilt ;)

1) Mark Norman
2) M.I.K.E
3) Tiësto
4) Fred Baker
5) Icone

Mark Norman heeft voor mij de beste bassline ontworpen; en dit is de enigte producer van wie geen enkele track of remix me kan vervelen.
M.I.K.E zegt genoeg ;) Enorme diversiteit in producties en hij verlegt zijn grenzen constant
Tiësto blijft voor mij nog altijd een topproducer. Suburban Train, Flight 643, Magikal Circus & Heroes blijven mijn absolute favorieten; en hij heeft echt sterke remixes IMO
Fred Baker kan zowel goeie uplifting als techtrance producen. Zijn producties zijn wel redelijk divers, behalve zijn 4/4 kicks
Icone betovert me helemaal met Astra & Everywhere ... ook zijn remix van Plus Ultra & Warp zijn fantastisch :p

'K zou op die 5de plaats ook nog Alex Morph / Estuera & Phynn willen plaatsen, maar ja... keuzes moeten gemaakt worden :p
Vadro
Ik vind verschillende producers goed. Mij doet het er niet toe wie het geproducet heeft, enkel de song is belangrijk (al skip ik wel altijd regi zijn releases). Ik vind nooit alles goed van een producer, ik kan de ene productie oerslecht en de andere subliem vinden.

Enkele die ik goed vind:

Perry O'Neil
James Holden
Gabriel & Dresden
Kosmas Epsilon
Ozgur Can
Mike Foyle
Phynn
Tiesto

en nog veel meer

all-time o.a.:

M.I.K.E.
Marino Stephano
diddi
Weer een lijstje :rolleyes: :D

1. Airwave (maakt van die fantastische zweef trance, lekkere bass, echt genieten!)
2. Tiesto (kan mij nog steeds bekoren, zelfs al worden vele producties als te commercieel beschouwd)
3. Marco V (de koning van de hardere techtrance... zaaaaaaaalige basslijnen)
4. M.I.K.E.
5. Armin Van Buuren

Imo is een producer ZEKER niet gelijk aan een dj en vice versa ook niet. Je kan zelfs maar in 1 ding uitblinken imo, er bestaan uitzonderingen, zoals Tiesto, maar voor mij zijn die 2 zaken totaal gescheiden...
djcresto
Mike => no comment needed
Airwave => no comment needed
Fred baker => als je zijn discografie bekijkt op zijn site weet je genoeg. Bovendien staan daar de mr sam producties nog niet bij.
Gabriel & Dresden => hun remixen ontgoochelen bijna nooit
Signum => Nog geen enkele plaat van hun ontgoochelde allemaal dansvloermonsters

verder ferry, icone/van gelder, ronski speed, perry, markus, kayu vs albert en zoveel meer.
Real
1. Andy Moor (incl. White Room en Leama & Moor)
2. Fred Baker
3. Paul Van Dyk
4. Gabriel & Dresden
5. Above & Beyond

Als ik wat mag terug gaan in het verleden, dan zouden deze namen er staan: Cosmic Gate, Tiesto, M.I.K.E., ...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium