| Buoyant |
Er is bij mij een verschil voor als ik trance thuis luister(dan mag het vooral rustig en uplifting zijn) en op een feestje ( waar ik liever wat lekker "trancegeboenk" hoor, het stevigere werk dus).
Danjo & Styles (ook onder Primer, stevige uplifting trance zou ik het noemen)
Fred Baker ( lekker stevig, misschien niet het meest gevarieerd maar altijd goed om op te gaan)
Gabriel & Dresden ( maken een sound die niet meteen in een hokje te plaatsen is, ze doen gewoon hun eigen ding en dat werkt)
Airwave DUH
Estuera ( meer voor thuis en dan op een fuif)
Jonathan Grant, Paavo Siljamäki, Tony McGuinness (van Above & Beyond, OceanLab, Rollerball, Tranquility Base, Jono Grant, P.O.S. waar ze allemaal wel ergens tussen zaten en veel goeds uitbrachten.)
NU-NRG ( Je moet er van houden, ik ben er gek van. Ik draai hun Orgasmatron setjes nu nog wel eens)
MIKE ook uiteraard maar het is al even geleden dat hij mij nog echt heeft kunnen bekoren kwa producties behalve Massive Motion.
Dan nog wat "kleinere" producers zal ik ze maar noemen:
Vincent De Moor (vooral voor Questia - Crystal Clouds waar ik helemaal weg van ben en en de catchy tune Flashbang - Energy Reflect die me doet terugdenken aan afgelopen Trance Energy)
Super 8 ( voor hun uplifting stuff zoals Alba, Cre8, hun remix van Voller Sterne) |
|
|