return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Producer Top 5

dj Zevan
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Op prog-gebied en recent dan:

MADOKA
Pole Folder (& CP)
Yunus Güvenen
Moshic
Luke Chable
Noel Sanger
16 Bit Lolitas
Matthew Dekay
The Proluctors
Derek Howell
Micah

daar moogt ge zeker nog de volgenden aan toevoegen

Digital Witchcraft
Infusion
Hybrid
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by dj Zevan
daar moogt ge zeker nog de volgenden aan toevoegen

Digital Witchcraft
Infusion
Hybrid

Absoluut :)

Ik heb het bewust alleen bij producers gehouden die recent (het laatste jaar zelfs) veel hebben uitgebracht wat mij kon bekoren. Als we naar all-time kijken komen er nog een hoop namen bij :)
Blue Sky 99
1. Terje Bakke: volg hem op de voet sinds hij een jaar geleden de bedroomdj-contest van de globaldjbroadcast heeft gewonnen, heeft ondertussen al enkele fantastische producties op zijn naam geschreven (Bakke & Ljunqvist - Fanatic, Bakke & Code - Magnificence, Skooma - Intervention, Skooma - Mephala, Terje - Tenerife Pearl, ...)

2. Stian Klo: nog zo'n Scandinavisch supertalent die dit jaar met enkele goeie projecten voor de dag kwam (Espen & Stian, Seyton)

3. Nikola Gala: weinig woorden aan vuil te maken, stelt zelden teleur

4. Pole Folder: kwam al erg sterk voor de dag in 2005

5. Shiloh, Rouzbeh Delavari, Steve May, Eric Prydz, Axwell en ik vergeet hoogstwsl weer iemand :o
Icone
Goh, dat vind ik echt veel te moeilijk... Da's zo'n beetje hetzelfde als vragen 'wat zijn uw 5 favoriete platen allertijde' - kan ik echt ni aan beginnen :)
Shadowkid
Enorm moeilijk om het bij 5 namen te houden, but here goes:

1. M.I.K.E.
2. Airwave

3. Mirco De Govia
4. Signum
5. Fred Baker

De onderste 3 zijn variabel, de eerste 2 niet :)

Ook Ferry Corsten, Phynn, Gareth Emery, Niklas Harding, Joni Ljungqvist, Estuera, Icone, Michael Feihstel, Way out west, Aerodrome, Gabriël&Dresden, Girl Nobody, Dogzilla, Arctic Quest, vind ik heel goed. Sommigen hebben nog maar weinig uitgebracht, maar wat ze uitgebracht hebben vind ik dan ongelooflijk goed. En voeg Riley&Durrant daar ook maar aan toe.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium