|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Op prog-gebied en recent dan:
MADOKA
Pole Folder (& CP)
Yunus Güvenen
Moshic
Luke Chable
Noel Sanger
16 Bit Lolitas
Matthew Dekay
The Proluctors
Derek Howell
Micah
|
daar moogt ge zeker nog de volgenden aan toevoegen
Digital Witchcraft
Infusion
Hybrid |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
daar moogt ge zeker nog de volgenden aan toevoegen
Digital Witchcraft
Infusion
Hybrid |
Absoluut :)
Ik heb het bewust alleen bij producers gehouden die recent (het laatste jaar zelfs) veel hebben uitgebracht wat mij kon bekoren. Als we naar all-time kijken komen er nog een hoop namen bij :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
1. Terje Bakke: volg hem op de voet sinds hij een jaar geleden de bedroomdj-contest van de globaldjbroadcast heeft gewonnen, heeft ondertussen al enkele fantastische producties op zijn naam geschreven (Bakke & Ljunqvist - Fanatic, Bakke & Code - Magnificence, Skooma - Intervention, Skooma - Mephala, Terje - Tenerife Pearl, ...)
2. Stian Klo: nog zo'n Scandinavisch supertalent die dit jaar met enkele goeie projecten voor de dag kwam (Espen & Stian, Seyton)
3. Nikola Gala: weinig woorden aan vuil te maken, stelt zelden teleur
4. Pole Folder: kwam al erg sterk voor de dag in 2005
5. Shiloh, Rouzbeh Delavari, Steve May, Eric Prydz, Axwell en ik vergeet hoogstwsl weer iemand :o |
|
|
| Icone |
| Goh, dat vind ik echt veel te moeilijk... Da's zo'n beetje hetzelfde als vragen 'wat zijn uw 5 favoriete platen allertijde' - kan ik echt ni aan beginnen :) |
|
|
| Shadowkid |
Enorm moeilijk om het bij 5 namen te houden, but here goes:
1. M.I.K.E.
2. Airwave
3. Mirco De Govia
4. Signum
5. Fred Baker
De onderste 3 zijn variabel, de eerste 2 niet :)
Ook Ferry Corsten, Phynn, Gareth Emery, Niklas Harding, Joni Ljungqvist, Estuera, Icone, Michael Feihstel, Way out west, Aerodrome, Gabriël&Dresden, Girl Nobody, Dogzilla, Arctic Quest, vind ik heel goed. Sommigen hebben nog maar weinig uitgebracht, maar wat ze uitgebracht hebben vind ik dan ongelooflijk goed. En voeg Riley&Durrant daar ook maar aan toe. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|