return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Producer Top 5

Antony
eeeuuuuuuuhm....

Marcel Woods (Cherry Blossom, Advanced...)
Marco V (Automanual, Simulated...)
Ferry Corsten (Fire, It's Time, Adagio for strings, Punk...)
Armin van Buuren (Hymne, Serenity...)
Tiesto (Adagio for strings, Forever Today, Nyana...)
djcresto
pvd vind ik trouwens de meest overrated trance producer

Hier in een thread op het algemeen forum kwam trouwens mike als winnaar uit de bus dacht ik. En pvd als 2e.
Bunz
M.I.K.E.
Gabriel & Dresden
Marco V
Andy Moor
Tiesto
Synthesia
quote:
Originally posted by djcresto
pvd vind ik trouwens de meest overrated trance producer

Hier in een thread op het algemeen forum kwam trouwens mike als winnaar uit de bus dacht ik. En pvd als 2e.

Heb ik ook altijd al gelijk gevonden.

Voor de rest zijn mijn favoriete producers ongeveer dezelfde als die dat al vermeld zijn geweest maar k'zou er ook nog zeker Nu NRG aan willen toevoegen, en Pulser waarschijnlijk ook (Cloudwalking, Point of Impact, Square One). En qua upcoming nieuw talent kan Mike Foyle mij ook zeer bekoren (Love Theme Dusk, For Your Eyes Only, Space Guitar,...) en natuurlijk uit eigen bodem, Icone en Estuera :)
Eagle`
andy moor goeie producer, met de nadruk op was zeker, he's been a friggin disgrace the past 2 years. Die leama & moor remixes (i'm with you, zoo york,...)zijn ook vooral te danken aan leama heb ik zo de indruk, whiteroom project daar zwijgen we beter over denk ik...

owell na het dagelijks portietje bashen mijn lijstje :p :

mijn favo's van de last (2) year(s):

Miika Kuisma
Human Blue
Wizzy Noise
The Digital Blonde
Ypsilon 5
Son Kite
Filteria
Boris Blenn aka Electric Universe
Incolumis
Nicholas Bennison
Chakra, niet de chakra van home of doors, maar de israelische versie, hun track Opacity is friggin bomb, tune fo the year

'00' Fleming, ook verre van slecht laatste tijd productiongewijs, Dame blance met M.I.K.E., Twisted met Miika, 3rd time lucky met Astrix, zen remix van Faith in Love, enkel de original mix van Attention met Lawrence vond ik wat minder

& Steve Birch, benieuwd naar zen artistalbum da gaat uitkomen een van dees

alltime:

Vincent de Moor
Oliver Lieb
Rikki Smith aka The Digital Blonde
Infected Mushroom
edit: Lange vergeten ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium