|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En als je veel van z'n tracks hoort, hoor je op den duur ook wel in welke tracks hij een groot aandeel heeft gehad, en in welke niet...
|
kun je daar eens wat voorbeelden van geven? welke niet, welke wel... niet om u nu te testen ofzo eh, gewoon nieuwsgierigheid :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Traffic, Lethal Industry, Love Comes Again, Adagio For Strings
-> Daar hoor je duidelijk een bepaald geluid, en dat is volgens mij - en als we de credits mogen geloven - de sound die Tiesto zelf produceert.
Tracks die gecoproduceerd zijn met Geert Huinink hebben dan weer een compleet andere sound bijvoorbeeld, en een sound die ook veel dichter aanleunt bij de producties van Geert Huinink onder andere aliases :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daarom heb ik ook veel meer respect voor producers die daarna ook goeie dj's worden, dan voor dj's die ook producer worden maar andere hun plaatjes laten producen :) |
Waarom eigenlijk ?
Het is een kunst beiden te kunnen combineren; maar dat maakt toch niet uit wat in wat uitgroeit.
Jij bent toch ook Dj; als je nu 'ns een productie zou maken dan zou je toch helemaal niet onder doen voor bvb Icone die begint te Dj'en ? Als je die uitspraak op jezelf toepast zou dat willen zeggen dat je minder respect voor jezelf zou opbrengen... is dat niet wat vreemd ? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Als ik bekende Dj ben en ik maak ZELF een eigen productie dan is er geen probleem. Maar als ik ANDEREN voor mij een productie laat maken en daar mijn bekende dj-naam opplak, dan vind ik dat zoiets minder respect verdient.
Een goeie producer die ook goeie dj wordt doet alles nog steeds zelf. Een goeie dj die andere onder zijn naam tracks laat producen doet niet alles zelf, en verdient in mijn ogen dan ook alleen maar respect voor zijn dj-en :) |
|
|
| Push2005 |
Ah... zo; ja daar heb je wel gelijk in !!
Maar als grote naam kan ik wel begrijpen dat je hier en daar eens iets door anderen laat maken. Volgens mij doen er meer dat dan je denkt ( Tiësto; Yves De Ruyter; Alex Morph; ... ) Kheb dan nog liever dat ze soms wat assistentie krijgen om wat innovatie in hun projecten te steken dan dat je volledig brol blijft produceren ( sorry Armin; maar uw soloproducties trekken over't algemeen op nie superveel; vraag ook eens wa hulp :o ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|