|
|
| Gate 42 |
Tänkte bara tipsa om att jag lirar en timme techno / tech trance på Mysteria idag mellan 18:00 - 19:00, gästar på Algarve's New Generation show.
Så om ni inte har något bättre för er så kan ni tuna in och få lite fart på måndagen ;)
winampstream: http://www.mysteria.se/mysteria.pls (18:00-19:00)
TRACKLIST:
01. Glenn Wilson - Rampage [Heroes]
02. Marco V - Milla [ID&T]
03. Mac Zimmz - Shock [2Play]
04. Elton D - End [Decomplex Audio]
05. DJ Tonio & Laurent Ho - Jocker (Henrik B Remix) [Error404]
06. Alex Carver - Shut The Up [Glitch]
07. Alter Ego - Rocker (Eric Prydz Remix) [Skint]
08. Zoid - Spaced Out Rework [More Punk Than Funk]
09. Sander Van Doorn - Punk'd (S.V.D. Remix) [Oxygen]
10. Marco V - Atlanta 02.02.2002 [ID&T]
11. Romathonys Nightvision - Never (Ambassador Remix) [ID&T]
12. Marzz - Bass [Detox]
vet, det är lite fult med sån här promotion. tar bort topicen efter showen ;) |
|
|
| Christian Ö. |
Perfekt! kom precis hem från plugget och är sugen på nått lite tyngre. Går in på SWETA och ser detta :D
En trevlig överaskning efter en tung skoldag:) |
|
|
| Laszlo |
Satan, jag missade detta :| By the way så tycker jag inte det är speciellt fult att promota sig själv emellanåt, om man gästuppträder här eller där. Har man en regelbunden show någonstans och spamar forumet med nya topics var och varannan vecka så kan det lätt bli för mycket - då är det ju bättre att tala om detta för folk genom sin signatur.
Jag postade ju själv en topic då jag gästspelade på Mysteria för lite över en månad sedan - det var ingen som klagade över det, så jag antar att folk tyckte det var okej. |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Satan, jag missade detta :| By the way så tycker jag inte det är speciellt fult att promota sig själv emellanåt, om man gästuppträder här eller där. Har man en regelbunden show någonstans och spamar forumet med nya topics var och varannan vecka så kan det lätt bli för mycket - då är det ju bättre att tala om detta för folk genom sin signatur.
Jag postade ju själv en topic då jag gästspelade på Mysteria för lite över en månad sedan - det var ingen som klagade över det, så jag antar att folk tyckte det var okej. |
Håller med. Att promota sina gästspel och sådant kan ju inte vara speciellt farligt. Tvärtom tycker jag det är kul och intressant att läsa när folk härifrån får lite exponering (även om jag är dålig på att posta och kommentera).
Men att informera varje vecka om sin regelbundna show på den och den kanalen kan dock bli lite mycket. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|