return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Vill ni spela på radio?

Laszlo
Som några av er säkert vet sänder jag tillsammans med en kollega varje vecka ett eget radioprogram som vi kallar Växjö Club på FM-bandet här i - just det - Växjö, som går under Studentradion här vid Växjö universitet.

Vi som sänder läser bägge två C-kurser så vi har inte alla gångerna inte tid att fixa material till sändningarna, än mindre att spela in egna mixar. Därför undrade jag om någon här av er har lust att köra en gästmix, vilket skulle avlasta vårt arbete någon gång.

Vi sänder varje tisdag 1900 - 2000 på 102,4 MHz, och når ut till ungefär 100.000 invånare runt om i Kronobergs och angränsande län. Enligt senaste undersökningen ar vi ungefär 2-3000 lyssnare, vilket är mer än vad P1 och P2 har tillsammans i regionen (vilket iofs inte är någon större bedrift). Vi har även en nätsändning, som dock ännu inte är officiell eftersom vi försöker få ett specialavtal med STIM. Om någon nu skulle vilja vara intresserad av att lyssna på nätet så kan ni få adressen.

Hojta till på ICQ 158208918 eller MSN laszlo[snabel-a]djlaszlo.com om ni är intresserade av att framföra en gästmix. Allt inom EDM är acceptabelt. (Bortsett från hardcore, ostig phatt bass o dyl)

Kram på er
ScuL
jag tror ju att ostig musik har oftast störst succé på en offentlig radio. lyssna på P3 en dag o fråga dig själv hur ostig det är :)
skönt initiativ, bara lite synd att du sitter fast i ditt personliga fördom.
Braxen
Jag skulle kunna bistå med en husmix ;) om du/ni är intresserade av en sån.
Jeremy H
Jag är nog inte helt ointresserad heller :) Får se om jag hinner knåpa ihop något!
Går det att lyssna på er show på nätet förresten?
jofawe
Ni har ju iallafall EN SweTA lyssnare direkt på FM-bandet :P

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden