|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
mm.. så undrar jag värför du uteslutar 'ostig phat bass' :rolleyes:
tycker allt borde vara möjlig så länge det är inte för chockande :) |
Med ostig phatt bass sytftar jag på Scooter, Warp Brothers och liknande skräp vissa väljer att kalla musik. Det anser inte jag vara i närheten av den svenska klubb- och EDM-kulturen - eller hur klubbmusik överhuvudtaget låter. Jag personligen skulle inte kunna stå för att vi spelar det på vårt program. Jag lyssnar inte speciellt mycket på P3 Dans eller P3 Klubb, men jag skulle tappa hakan om jag fick höra att de spelade något motsvarande - och varför de inte gör det är väl knappast en slump?
Vi har å andra sidan funderat på att köra en Cheese Factory Edition av vårt program med just sådana här gamla hits med 666, Warp Brothers, Gigi D'agostino och kompani - sånt som vi en gång i tiden faktiskt lyssnade på, men vilket vi idag skäms för. Det programmet kommer dock att vara allt annat än seriöst - men det är en helt annan historia. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
På Marie Leaveau ( :conf: ) den 26 november. Allt jag vet. |
Korrekt |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Gate 42
På Marie Leaveau ( :conf: ) den 26 november. Allt jag vet. |
Vem,var,vad är det? |
|
|
| Braxen |
aja, hursomhelst.
Det låter som en kul grej så jag knåpar gärna ihop en mix inom dom närmsta dagarna :cool: |
|
|
| Laszlo |
Sweet
Glömde nämna det också, ni som bara proddar är också välkomna med material om ni vill få lite extra exponering, så fixar jag in de i program där de passar. Jag har spelat en del av Smekbars prylar... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|