return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Mp3 spelare med HÖÖÖÖG volym!

Dragon Kick
Hej hej!

Min mp3 spelare jag har nu är förmodligen en av dom första som tillverkades och det märks framförallt på utseendet ( ser ut som kusinens leksak typ:D )
Ljudet suger, jag har på högsta men det räcker inte alls, känns pinsamt att knappt känna basen när jag trippar runt till Randy Katana -Play it louder:( , och det är inte hörlurarna som är snåla, när jaghar dom till datorn (som nu) så ger dom sjukt bra ljud.

Därför faller sig valet naturligt att det blir en ny mp3 står högst upp på inköpslistan;)

Vad ska man leta efter om man är ute efter högt ljud, står det på produktfaktan eller?
Känn er fria att ge personliga tips, pris, storlek m.m har ingen större betydelse, men alltid trevligt om min plånbok inte skriker efter köpet;)

Tacksam för svar // Andreas
NooN
JoS MP-120 1GB

Ca 1000 spänn. Användarvänlig. Bra ljud.
Dragon Kick
Åhhh, woho!:eyes:

Tack så hemskt hemskt mycket för hjälpen!

Mvh // Andreas
Kraith
quote:
Originally posted by Dragon Kick
Vad ska man leta efter om man är ute efter högt ljud, står det på produktfaktan eller?

Indirekt ja. Uteffekten brukar stå i den tekniska specen. Hög uteffekt i kombination med låg impedans på hörlurarna ger dig hög volym. Det kan ju också vara så att hörlurarna som du använder nu har ganska hög impedans, så att mp3-spelaren inte orkar driva dem.
Christian Ö.
quote:
Originally posted by NooN
JoS MP-120 1GB

Ca 1000 spänn. Användarvänlig. Bra ljud.

har inte JoS gjort bankrutt pga att bland annat tillverkningsdelarna blivit så dyra?:conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden