|
|
| eieregooie |
| Ik heb geen idee wat t kost bij hem, maar tis idd niet lelijk... En de manier waarop hij flash gebruikt is perfect :) |
|
|
| Kaidreas |
ik volg icone wel een beetje in zen standpunt over de Ipod (asociaal). maar langs de andere kant luister ik ook veel naar muziek.
toen ik evolueerde van "met de fiets naar het werk" naar "met de auto naar het werk" heeft mijn discman ook plaats moeten maken voor een autoradio (die dan natuurlijk veel duurder uitkwam) maar ik kan men cd's behouden+ nu kan ik ook mp3's beluisteren.
tijdens het fitnessen is da ook redelijk goed. ma bij mij op de fitness draaien ze toch redelijk wat trance/dance. |
|
|
| Icone |
Ik bedoel zeker niet dat hij voor niets kan dienen he, dat zeker niet :)
Ik vind gewoon dat sommige mensen daar een beetje mee overdrijven. Als je idd bvb in je auto naar het werk rijdt wordt zo'n peperduur ding eigenlijk grotendeels overbodig.
En op vakantie probeer ik me vooral te amuseren met al de dingen die ik daar ter plaatse kan aantreffen. Zo heb ik bvb in Turkije vorig jaar op geen enkel moment mijn trance muziek gemist. Ik ben er eigenlijk al veel te veel mee bezig vrees ik :) |
|
|
| Push2005 |
| Ik pak op reis nochtans altijd een MP3 speler mee :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Icone
Ik vind gewoon dat sommige mensen daar een beetje mee overdrijven. Als je idd bvb in je auto naar het werk rijdt wordt zo'n peperduur ding eigenlijk grotendeels overbodig.
|
niet met een itrip erbij! :D
Een itrip is een klein adaptor'tje dat je aansluit op je Ipod. Je stelt deze dan in op een radiofrequentie vb 90.0. Als je dan om het even welke radio op 90.0 zet en je legt je ipod ernaast dan hoor je op die radio de muziek van je ipod. Superhandig toestelletje maar niet in België verkrijgbaar denk ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|