|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Mja voor mij verzacht dat het lijden wel een beetje hoor als ik vroeg naar school moet, en tss de lessen eens een zalig plaatje opleggen kan wonderen doen.
En zeker niet altijd je favoriete nummers, genoeg te ontdekken ... |
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Icone
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? :) |
Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? ;) Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming :p En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Icone
Nee hoor, er is niets asociaal aan, bij mij toch niet. Met één oortje luisteren, anderen eens laten luisteren, ...
Enfin, 't is niet dat ik constant trance moet hebben hoor, gewoon nu en dan eens, en veel plezier maken met mensen als je alleen fietst door 't stad ... :p
Ahja, iedereen z'n gewoontes :) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by djcresto
Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? ;) Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming :p En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen... |
Hehe, ja daar kan ik wel inkomen ;)
In mijn situatie is dat wel anders want ik moe(s)t maar een kwartierke met de fiets en ik was er. Ik heb er nooit echt behoefte aan gehad om dat zo uitgebreid te doen of om er eentje te kopen, als ik thuiskwam had ik immers alles bijdehand om naar m'n favoriete muziek te luisteren. Bij ons op de Hogeschool was er zelfs ni echt iemand die een iPod had of iets dergelijks (slechts één iemand die ik ken heeft er 1 en die had het dan nog gekregen van z'n ouders omdat hij wat depri was door liefdesverdriet). Misschien hebben wij da gewoon gemist ofzo :) |
|
|
| The_G0dfather |
je hebt overigens een coole site, nice intro :)
simple but stylish |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|