return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
iPod

Icone
quote:
Originally posted by Toni_D2
inderdaad, het is een beetje asociaal :p

Daar helemaal ni van, maar als ik elke dag naar mijn favouriete nummers zou luisteren terwijl ik naar mijn werk vertrek zou ik ze gauw linken aan 'minder leuke momenten' (vroeg uit uw bed, door de kou op weg, in de file staan, etc).

Ik kan er echt van genieten als ge dat 's avonds na een warm baddeke nog eens opzet ofzo. Dat moet voor mij niet uit een peperdure iPod komen, dan steek ik mijn geld echt liever in iets anders waar ik véél meer mee ben...
The_G0dfather
Mja voor mij verzacht dat het lijden wel een beetje hoor als ik vroeg naar school moet, en tss de lessen eens een zalig plaatje opleggen kan wonderen doen.
En zeker niet altijd je favoriete nummers, genoeg te ontdekken ...
The_G0dfather
quote:
en jij zit dan 2 uur alleen?

kwestie van constant posts te maken met bijbedoelingen en insinuaties...
djcresto
quote:
en jij zit dan 2 uur alleen?

Ik neem al 3 jaar een half de trein nr het werk en heb elke dag muziek in men oren zitten. Enja hier thuis staat ook constant muziek op. En gaan slapen doe ik met een discman in men kop. En omdat da toch een beke te lomp wordt en het op cd zetten van mp3's of converteren naar atrac3 een beke beu ben overweeg ik een aanschaf van een ipod met 60 gig. Daar kan net men muziekcollectie op :D

En als ge dan nog een itrip erbij aanschaft dan kunt ge met een radio in de buurt altijd nr u ipod luisteren via die radio.

Het enige wat mij tegenhoud is de prijs en de mogelijke evolutie van zulke toestellen. Hoewel ik langs de andere kant wel weet dat zo'n toestel voor mij zijn prijs meer dan waard is.
The_G0dfather
evolutie ja, je kan niet blijven wachten op de beste é.
Wss zullen ze idd steeds betere en kleinere maken en zullen de vorige modellen idd minder en minder kosten ma da wil nog niet zeggen dat je er niets meer kan mee doen. 'k bedoel maar dat als je nu één koopt je er binnen 5 jaar nog evenveel genot zal van hebben volgens mij. Met 50 à 60 GB zal je de eerst komende jaren niet klagen :D En mp3 zal ook ni snel verdwijnen methinks.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium