|
|
| Buoyant |
ik heb mijn Creative Zen Touch 20gb nu al een jaar, en ik ben er nog altijd content van. Heb hem gekozen boven de Ipod omwille van de prijs(250 euro ipv 325) en de batterij afspeel duur die theoretisch het dubbele was(24u). Het kan zijn dat dat nu allemaal veranderd is bij de Ipod ... Maar voor de rest zie ik niet in waarom ik een Ipod zou moeten hebben ( om er bij te horen misschien ;) ).
Ik zou nu zelf voor eentje van 5 tot 10 Gb gaan omdat er toch veel te veel op staat om te luisteren. Het is van de andere kant wel weer handig dat ik hem als harde schijf kan gebruiken omdat ik weinig opslagcapaciteit heb op mijn laptopje. |
|
|
| Icone |
| Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Icone
Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig. |
inderdaad, het is een beetje asociaal :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Icone
Moet ge echt OVERAL naar muziek kunnen luisteren? Ok, ieder zijn keuze, maar ik vind dat echt niet nodig. |
Het zal wel niet op mij bedoeld zijn maar het is wel zeer aangenaam om wat muziek op te hebben als ge iedere dag 2 uur onderweg zijt naar t schooltje. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Het zal wel niet op mij bedoeld zijn maar het is wel zeer aangenaam om wat muziek op te hebben als ge iedere dag 2 uur onderweg zijt naar t schooltje. |
en jij zit dan 2 uur alleen? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|