|
|
| mellow_head |
| Keb voor mne iPod Shuffle van 60 Gb, 290 € + verzendingskosten betaald >> eBay |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Keb voor mne iPod Shuffle van 60 Gb, 290 € + verzendingskosten betaald >> eBay |
nen shuffle van 60GB, das nieuw :conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ze hebben in amerika toch netspanning van 110 volt? |
De Ipod wordt opgeladen via je pc met een usb kabel. Ondertussen is de mijne gearriveerd. Komt uit een apple store in de states. Betaalde 360 euro incl 6% taks. In België is de winkelprijs 448 euro. |
|
|
| eieregooie |
| Ja, alleen jammer dat dat langer duurt, en het bovendien niet echt handig is op vakantie ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, alleen jammer dat dat langer duurt, en het bovendien niet echt handig is op vakantie ;) |
Dan kan je nog zo'n dockstation aanschaffen of hoe noemt het. De oortjes zijn bovendien ook maar van zeer matige kwaliteit. Tis ook niet allemaal goed :D Gelukkig heb ik men sony oortjes nog.
Een ander probleem is dat ik op men pc op het werk itunes heb ingesteld als standaardprog voor muziek. Als ik nu een bestand wil downloaden begint het automatisch af te spelen en kan ik het niet opslaan. Enig idee hoe dit te verhelpen? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|