|
|
| Belgian Bonzai |
Weer een nieuw model van de traditionele iPod en 't ziet er mooi uit: groter scherm en veel dunner.
Foto van www.ipod.com

^ 30GB
Ooit ga ik me er toch ene aanschaffen zulle, misschien dat ik nog een jaartje wacht, maar de volgende generatie, daar zit er eentje voor mij tussen.
Of zijn er mensen die em afraden? Of andere aanraden? |
|
|
| Bertn |
| ik heb een halfjaar geleden zo'n ipod mini van 4gb gekocht, en ben daar nog altijd content mee:) |
|
|
| diddi |
| Bij mij gaan al die dingen altijd zo snel kapot, vooral de oortjes :whip: |
|
|
| Synthesia |
Heb zelf een Ipod Shuffle van 1GB. Wel gemakkelijk omdat je dat overal kan meenemen. Gebruik die het meest als ik ga fitnessen of op reis ga. Heb er ook persoonlijke en bedrijfsdocumenten op staan dus ipv diskette/usb stick mee te nemen ergens zet ik alles daarop. Je voelt het ook haast niet zitten.
Ben nog niet voor de andere Ipod modellen omdat ik ze toch te groot vind om overal mee te nemen. Trouwens..als je naar muziek luistert ga je meestal toch niet 2 of 3+ uren aan een stuk luisteren.
Maar dees ziet er ook al zeer mooi uit..gewoon nog een paar 100gb'kes meer, nog ietske kleiner, dan koop ik misschien een nieuwe :p
Btw de nieuwe Sony mp3speler vind ik wel zeer schoon, de NW-A3000:
 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Weer een nieuw model van de traditionele iPod en 't ziet er mooi uit: groter scherm en veel dunner.
Foto van www.ipod.com

^ 30GB
Ooit ga ik me er toch ene aanschaffen zulle, misschien dat ik nog een jaartje wacht, maar de volgende generatie, daar zit er eentje voor mij tussen.
Of zijn er mensen die em afraden? Of andere aanraden? |
hoeveel kost deze ?
30GB, man daar kan ik al een tijdje mee weg :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|