|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Icone
Kheb alleen maar wat schrik dat met al die nieuwe topics de (Belgische) meisjes gaan lopen... Allee, ik bedoel maar dat ge toch ook over andere interessante dingen kunt praten op een trance forum, niet? :) |
Inderdaad...
Tis leuk dat er wat opener gepraat wordt - hoewel het ook niet overdreven moet worden - maar dit gaat volgens mij weeral nog meer ten koste gaan van deftige topics over trance zelf. Er mag gerust wat meer leven in dit forum gebracht worden, maar maak er toch geen puur off-topic forum van... |
|
|
| Lady_LizzY |
Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar hier kunnen Belgische meisjes zich ook verdomd sexy kleden, maar als puntje bij paaltje komt zijn ze vaak echt enorm bekrompen. |
Euh, kom es op stap in Hasselt en omstreken - en dan bedoel ik ni alleen de Versuz,
maar ge ziet er hier vantijd rondlopen die precies niet weten dat kleren zijn gemaakt om lichaamsdelen te bedekken. :p
Kheb alleen maar wat schrik dat met al die nieuwe topics de (Belgische) meisjes gaan lopen... Allee, ik bedoel maar dat ge toch ook over andere interessante dingen kunt praten op een trance forum, niet? :)
|
Ze moeten toch harder proberen als dit hoor ;) |
|
|
| lievez |
hahaha :D
platte site |
|
|
| Bertn |
how maar
een kleine selectie uit de posts op dat forum
"tia was echt super lief, ik denk dat het echt klikte tussen ons! Daarna deden we missionaris en ik denk dat ze er echt van genoot! Jammergenoeg vertrok ze de dag erna want ze wilde eruit stappen.."
haha, hoe pathetic is da:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|