|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
eerst zitten kakken op fransmannen, maar dan wel naar marseille op verlof gaan...
das echt wel debiel. |
:haha: :stongue: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Xilver
Buh, met de juiste vrouw toch ni ze :) |
² |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Bertn
eerst zitten kakken op fransmannen, maar dan wel naar marseille op verlof gaan...
das echt wel debiel. |
Mja, da er mensen rondlope diek ni kan uitstaan wil ni zegge dak van die locatie zal wegblijven :) ze zulle wete dak daar gewees ben ;) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by New Wave
Over sex praten betekend niet meteen dat je gefrustreerd bent. :o |
Kheb ook niet 'meteen' gezegd he. Tvalt me echter op dat overal waar er over seks gepraat wordt, de Hollanders er direct opvliegen :)
Daar kunnen de Belgen volgens mij nog wat van leren heh. Ik weet niet hoe het zit in Nederland, maar hier kunnen Belgische meisjes zich ook verdomd sexy kleden, maar als puntje bij paaltje komt zijn ze vaak echt enorm bekrompen.
Kheb alleen maar wat schrik dat met al die nieuwe topics de (Belgische) meisjes gaan lopen... Allee, ik bedoel maar dat ge toch ook over andere interessante dingen kunt praten op een trance forum, niet? :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Mja, da er mensen rondlope diek ni kan uitstaan wil ni zegge dak van die locatie zal wegblijven :) ze zulle wete dak daar gewees ben ;) |
naar een plek gaan waar het vol zit met mensen "die ge ni kunt uitstaan"... dat is het wel een beetje zoeken, nietwaar?
en "ze zullen wel weten dak daar geweest ben"... wat ben jij toch een stoere jongen;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|