return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Mastrubeertje

Push2005
IK SCHUUR DE WORTEL OOK !!! :crazy: :tongue2
Bertn
het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen zo "wat hulp nodig hebben om op gang te komen" (lees: opgewonden geraken), en dus minder uit hun eigen gaan masturberen dan jongens.

trouwens, masturberen is (vooral voor jongens) iets dat gewoon voortkomt uit de natuur. dagelijks worden miljaren zaadcellen bijgemaakt. als die niet om de zoveel dagen verwijderd worden geraakt de teelbal gewoon vol en worden de zaadcellen snachts verwijderd (vandaar de 'natte dromen').

meer nog: het is bewezen dat masturberen gezond is. mensen die nooit masturberen zorgen ervoor dat bepaalde zaadcellen zich te lang ophopen in de teelbal, wat ervoor zorgt dat deze cellen gevoeliger zijn voor allerhande ziektes. zo is bewezen dat mensen die minder masturberen vaker kans hebben op kanker!!!

dus: seks is gezond mensen, alsook masturberen:)

dus finale conclusie: zeggen da ge ni masturbeert (vooral als jongen) is nogal belachelijk; meer nog, het is gewoonweg tegennatuurlijk en zelfs ongezond...
New Wave
Willen de dames van het Beta forum nog meedoen met het Nederlands Kampioenschap zaadslikken?

Link http://www.nkzaadslikken.nl/?tb=1&p=061&pi=typein

Ik ruk me helemaal suf. Heb al 2 jaar geen relatie meer dus ik moet wel. Me schaap is lek en om nou steeds een nieuwe te kopen vind ik ook zo zonde van het geld.
Toni_D2
Ik heb ook geen vaste relatie, maar ik heb wel 'vriendinnen' die in dezelfde situatie zitten. :p
Eagle`
quote:
Originally posted by New Wave
Willen de dames van het Beta forum nog meedoen met het Nederlands Kampioenschap zaadslikken?

Link http://www.nkzaadslikken.nl/?tb=1&p=061&pi=typein

Ik ruk me helemaal suf. Heb al 2 jaar geen relatie meer dus ik moet wel. Me schaap is lek en om nou steeds een nieuwe te kopen vind ik ook zo zonde van het geld.

rofl :p dieen

trailer, ik lig strijk tbh

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium