return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 
Mastrubeertje

mellow_head
quote:
Originally posted by Bertn
nogal een contradictie in 1 zin:)

nee, ik maak mij niet snel druk om mensen, en ik kan bijna iedereen goed uitstaan die ik tegenkom, maar af en toe vind ik je replys gewoon zodanig debiel dat ik niet anders kan dan reageren. sorry daarvoor:)

...maar het laatste wat ik wil is ruzie op een forum of zo, dat lijkt me al te onnozel:)

Nu benk content:) wasda nu zo moeilijk.

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Man, hoe oud zijt gij ook al weer? :)
Als ge dan persé iemand terug wil pakken, doe het dan niet op zo'n kinderachtige manier...

Ik ben 22 jaar, en ik w8 uwe commentaar geduldig af :)

quote:
Originally posted by Icone
Sommige kunnen ni beter zeker? :)

Ik denk da gij mij het minste kent van ammel, dus gelieve u ni te moeie vermits ge nix van de historie weeet op dit forum :)

quote:
Originally posted by Xilver
Amai kwas echt wel aan't bleiten in een hoekske hier. Alle chance dat hier 'n schoon en lief meiske zit om me te troosten he.

Wie gij poept, daar trek ge uwe plan mee.
Kaidreas
^jos laat het gewoon zijn voor wat het is. hoezeer dat ge denkt dat ook gelijk hebt. tegen 4-5 man discussieren is gewoon stupide en is discussieren om te discussieren. als ge grappig wilt zijn.. probeer dan eens een andere aanpak.

humor= niet het persoonlijk aanvallen op iemand anders.

een wijs man zei ooit: "zelfspot is de beste humor"
mellow_head
quote:
Originally posted by Kaidreas
humor= niet het persoonlijk aanvallen op iemand anders.

Ah dus in feite moetk gewoon lachen?
Kaidreas
neen in feite moet ge gewoon betere humor maken. want die dat ge nu gebruikt trekt op den hond zen kloten
mellow_head
Lassie is e meiske :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium