|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | | Wie niet vies is van een less than perfect body, zij werkt meestal in de namiddagploeg. Ik heb haar dan ook nog het adres van een goede tandarts gegeven, want haar "eetkamer" is niet om aan te zien |
:nervous: :rolleyes: :whip: |
|
|
| pooley |
| rofl wat een site :) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Euh, kom es op stap in Hasselt en omstreken - en dan bedoel ik ni alleen de Versuz,
maar ge ziet er hier vantijd rondlopen die precies niet weten dat kleren zijn gemaakt om lichaamsdelen te bedekken. :p
Ze moeten toch harder proberen als dit hoor ;) |
De Limburg is natuurlijk iets anders, 't is dan ook wat gevaarlijk om ineens te veralgemenen voor heel België :p
J/k, er zijn uitzonderingen natuurlijk en 't is dan ook maar uit eigen ervaring dat ik spreek. Blijf dan maar in Hasselt en laat Leuven voor wat het is ;) |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Bertn
naar een plek gaan waar het vol zit met mensen "die ge ni kunt uitstaan"... dat is het wel een beetje zoeken, nietwaar?
en "ze zullen wel weten dak daar geweest ben"... wat ben jij toch een stoere jongen;) |
Ge zijt toch e prulzoekerke he, zijde gij irl ook zo tege alleman? Dan betwijfel ik of gij veel vrienden hebt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hehe, ik vraag me net hetzelfde af bij u :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|