|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL)
|
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
Voorlopig ga ik afhaken guys. |
maf, trut |
|
|
| Moondust |
ik zou ook graag vroeg gaan
maken we er geen daguitstap van?
nyah kan kleren kopen terwijl wij vinylzaak leegplunderen in den haag?
ik ken trouwens iemand die in asta werkt hij wil ons met veel plezier rondleiden in den haag en kent ook de gratis "parkeerplekkies" :D
hij moet om 22u beginnen werken in asta als we er voor 22u zijn kan hij mij gratis en al de rest voor 7,5 ip 10 euro binnen laten ( ben aan het onderhandelen om de rest ook gratis, maar 't hangt van z'n baas af)
ook de bonnetjes krijgen we dan voor 1,5 euro ipv 2, alle beetjes helpen ( zei de mug en deed een plasje in de zee)
ik krijg trouwens ook van hem een baco ( weet nu wel niet of hij daar mee wil zeggen "bacardi cola" of een "bar cocaine" :haha: )
dus ik wil gerust vroeg gaan
laat maar iets weten of jullie dit ook zien zitten |
|
|
| Xilver |
| Da's ne vrijdag eh. Ik moet werken eh. Ik kan wel de namiddag nog vrij nemen, heb nog een halve dag staan. |
|
|
| Kaidreas |
^ooooooooo meneer heeft connecties :)
ik ga zal afgesproken ook nog altijd meegaan. ik hoop dat ik vroeger kan stoppen rond 14.15 (moet ik eerst nog een goed excuse vinden: iemand tips?) maar ik weet nog niet goed wat ik ga doen eigenlijk: ik wou is afspreken met men neef die in den haag woont, iets gaan eten enz. maar kweet nog niet of ik dat nu wel ga doen of niet. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Moondust
ik ken trouwens iemand die in asta werkt hij wil ons met veel plezier rondleiden in den haag en kent ook de gratis "parkeerplekkies" :D |
Ziet maar dat ge ze onthoudt, kunt ge ze ons ook zeggen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|