return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL)

pooley
de nada pancho
TOR
dat was niet slecht :)

de eerste editie vond ik op alle vlakken beter, maar gisteren toch ook een reeks sterke platen gehoord. echt super om die mannen van Above & Beyond aan het werk te zien.. die leven duidelijk voor de muziek.

Menno zoals gewoonlijk weer erg sterk. en tjah, Danjo & Styles.. Forum of Love, Skywalker, Everlast :crazy: jammer dat ze hun First Rebirth Remix niet gedraaid hebben, was een mooie afsluiter geweest..

ik moet wel zeggen.. het energievat is bij mij op een vrijdagavond beduidend minder gevuld :o
Nyah
Ik vond het ook wat minder goed als de vorige keer, maar het was zeker niet slecht.

quote:
Originally posted by TOR
ik moet wel zeggen.. het energievat is bij mij op een vrijdagavond beduidend minder gevuld :o

+1
Synthesia
Allee ben langst de ene kant blij dat het minder goed was dan vorige keer, niet geweest gisteren :p
Moondust
ik kan niet vergelijken want was eerste keer maar 'k vond het wel dik geslaagd weet nu nie of het aan muziek lag of aan drank denk alletwee want diene gast die ik daar kende die bleef maar trakteren ( met als gevolg da'k nu nog 5 jetons over heb, ma die zijn volgende keer ook nog geldig zeker? ) wat ik allemaal gedronken heb weet ik nie maar wel vree rare dingen iets dat ze in brand staken en dan moest ge daar u rietjen insteken en direct uitdrinken ze deden ook iet op die rietjes van drank zelf ook.
Hoezo hollanders gierig????
De laatste heb ik wel wijzelijk laten staan want plots dacht ik eraan dat ik met xilver en zijn nieuwe wagen naar huis moest. denk niet dat ik volgende keer terug zou moge meerijden moest ik...
qua muziek vond ik het dik in orde maar had niet anders verwacht aan line-up te zien. Voor het eerst danjo & styles aan het werk gezien en 'k moet zeggen jammer dat ze er volgende week op highlite niet bij zijn. Danjo zei trouwens dat ie het zelf ook jammer vond.
asta op zich vind ik ook best gezellig ingericht
en we zijn daar tenslotte eiergooier tegengekomen, toffe kerel gelukkig had ie geen eieren mee.
en wie zei hier trouwens ook weer dat ik niet gratis binnen ging geraken :cool:
er staan trouwens enkele foto's van ons op site van asta www.asta.nl
een leuk "feesjie" met die leuke "gozers" was het in ieder geval
en over de rijstyl van kaidreas ga ik mij niet uitspreken ;) volgens mij dacht ie ff dat ie de dakar-rally aan het rijden was :stongue:

tot zaterdag voor highlite zeker?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium