|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL)
|
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Moondust
zou natuurlijk maar stom zijn om vroeger te vertrekken als TOR dan zou moeten achterkomen met trein. |
aan de andere kant hoeft een heel groepje ook niet te wachten op 1 persoon hé :)
voor mij maakt het allemaal niet zoveel uit.. zolang ik het maar weet op donderdagavond (heb geen internettoegang vanaf mijn werk). :)
nog ff herhalen voor de duidelijkheid, hehe.. de vroegste trein die ik in Gent kan halen is die van half zeven = rond 19.20u in Berchem.
als ik tussenin nog naar huis ga, kan ik ten vroegste pas om 21.20u in Berchem staan. |
|
|
| Xilver |
| Ik heb verlof genomen in de namiddag, maar als ik eerlijk ben, heb ik niet zo'n zin om in de namiddag al te vertrekken, dus Kevin, no worries. Anja verjaart die dag, en kzou eerst nog met ons tweetjes nog iets willen doen voor we naar Den Haag vertrekken. |
|
|
| TOR |
ok ik neem aan dat het laatste voorstel dan van toepassing is?
ik moet seffes door, dus ik zal het forum niet meer kunnen checken.. ik sta morgen dus rond half tien in Berchem.
laat gerust iets weten mochten de plannen er anders uitzien, zodat ik daar niet sta te schimmelen, hehe.
0473/562164 |
|
|
| Moondust |
't is in orde voor morgen we hoeven er niet persé voor 22.00u te zijn als we aan ingang staan moet ik die gast opbellen komt hij naar buiten mogen jullie voor 7,5 euro binnen ( en ikke gratis :tongue2 ) en we moeten ook niet aanschuiven, we mogen direct binnen. weet nu niet hoeveel volk er anders in asta zit en of we anders zouden moeten aanschuiven maar dat zien we dan morgen wel
morgen 21.30 station berchem dan? |
|
|
| Xilver |
| 21u30 is goe. Kzal Kevin nog efkes bellen in de loop van de dag dan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|