|
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL)
|
|
|
| Xilver |
| Ik weet nog ni of ik vrij kan nemen, sowieso ma een halve dag als 't zo is. Trouwens Dries, ik ga u volgen jong :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
bedankt...ik ga toch wel opletten, nu ik de weg naar den haag ken, hoef ik niemand te volgen dus lekker op men gemak naar ginder cruisen.. ma logisch ook ik kan tom ws toch niet volgen... nu hij een NIEUWE Auto heeft! |
Remember: I afstand houden ... :tongue2 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
bedankt...ik ga toch wel opletten, nu ik de weg naar den haag ken, hoef ik niemand te volgen dus lekker op men gemak naar ginder cruisen.. ma logisch ook ik kan tom ws toch niet volgen... nu hij een NIEUWE Auto heeft! |
wete wa zou grappig zijn, zo voor de zwans is op uw frein gaan staan, de josse met zen nief cage derin en direct gans de klodde opgeplooid, gereet veu tschroot ;) |
|
|
| Xilver |
| Anyway, als Gert niet meegaat, is er een extra plaatske in de auto. |
|
|
| Moondust |
ik zou liefst vroeg gaan, maar het hoeft natuurlijk niet per sé
zou natuurlijk maar stom zijn om vroeger te vertrekken als TOR dan zou moeten achterkomen met trein.
dus je bekijkt het maar ik leg me wel neer bij de beslissing, zal trouwens niet anders kunnen want ik ben NIET de chauffeur van diest :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|