return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 
[18-11-05] United In Trance pres. Above & Beyond - Asta, Den Haag (NL)

eieregooie
True,

Trouwens, er zijn sinds de laatste keer nog een aantal trajectcontroles bij gekomen... Interessant voor jullie: Tss R'dam Centrum en Tebregse Plein op de A20, en op de A12 van Prins Clausplein tot het einde van de A12 in Den Haag. Op de A20 ben ik zelf nog niet geweest, maar die op de A12 begint direct na t knooppunt (nog voor de matrixborden met 80), en loopt tot het 70kmh wordt...
Moondust
quote:
Originally posted by eieregooie
Dan zou ik de vinylzaken wel laten weten dat je komt, want anders valt er nie veel trance te halen. Gratis parkeerplekkies... Heel Nederland na 22:00, duh... of overdag ver bij de Asta vandaan (of 100 rondejes rijden)... Bovendien is t op eigen risico natuurlijk om als buitenlander je auto in het centrum van Den Haag te parkeren... Ik herinner me nog Duitsers in A'dam... Die stonden zelfs in een parkeergarage. En ik geloof dat een zeker persoon in een nieuwe bling bling rijdt ;) Die garages hebben gewoon een maximaal dagtarief als t goed is... Jullie zijn met veel mensen... Ik zou 't wel weten, op de benzinekosten is t een prikkie...

En Coen en kornuiten zijn de moeilijkste niet afaik, maar of ze 4 mensen gratis binnenlaten die ze niet kennen... Ach, t zou ze netjes staan iig, je bent iig niet kansloos :)

...en dan maar over ons belgen zeggen dat wij geen chauvinisten zijn :p
maar er zit wel wat in die gast uit asta heeft ook al aangegeven dan den haag nu niet meteen de meest veilige plaats van holland is
eieregooie
Niet alleen Den Haag hoor, maar ook andere grote steden... Alleen Den Haag ken ik persoonlijk gewoon goed, de andere steden wat minder...
Kaidreas
quote:
Originally posted by eieregooie
True,

Trouwens, er zijn sinds de laatste keer nog een aantal trajectcontroles bij gekomen... Interessant voor jullie: Tss R'dam Centrum en Tebregse Plein op de A20, en op de A12 van Prins Clausplein tot het einde van de A12 in Den Haag. Op de A20 ben ik zelf nog niet geweest, maar die op de A12 begint direct na t knooppunt (nog voor de matrixborden met 80), en loopt tot het 70kmh wordt...

bedankt...ik ga toch wel opletten, nu ik de weg naar den haag ken, hoef ik niemand te volgen dus lekker op men gemak naar ginder cruisen.. ma logisch ook ik kan tom ws toch niet volgen... nu hij een NIEUWE Auto heeft!
TOR
ik kan spijtig genoeg niet vrij nemen.. dus ten vroegste om half acht kan ik in Berchem zijn.

ik kan natuurlijk voor de heenreis altijd de trein nemen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium