|
[18-11-2005] United In Trance (Pres. Above & Beyond & Others) - Asta, Den Haag
|
|
|
| Tom Lont |
| Hmmm, ik weet het ook nog niet. De Asta is wel leuk om oud en nieuw te vieren, maar Marcel Woods beukt mij wat teveel en bij Cor is het ook afwachten. |
|
|
| Stephan B |
| Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p Zal ook wel goed zijn voor de aanloop voor dit evenement ;) Marcel Woods is zeker een favoriet van me, Jochen Miller eigenlijk nog nooit echt goed aan t werk gehoord. Cor Fijneman vind ik altijd maar afwachten, ene keer goed, andere keer niet echt boeiend. |
|
|
| M_Peror |
| Nieuwjaar ben ik ook nog niet zo zeker van, maar 18 november wil ik er wel bij zijn. Reuze benieuwd naar A&B. |
|
|
| moogwai |
| De 18e ga ik ook zeker. Above & Beyond wil ik eens aan het werk zien. Eens kijken of die hoge notering om de TA-lijst terecht is :p En Menno de Jong en Danjo & Styles draaien ook mijn stijl trance, dus dat wordt weer genieten :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p |
Roeien en/of zuipen ? :D :D
Einde van het jaar wordt gewoon weer vetjes afgesloten iig |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|