return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
[18-11-2005] United In Trance (Pres. Above & Beyond & Others) - Asta, Den Haag

Tom Lont
Hmmm, ik weet het ook nog niet. De Asta is wel leuk om oud en nieuw te vieren, maar Marcel Woods beukt mij wat teveel en bij Cor is het ook afwachten.
Stephan B
Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p Zal ook wel goed zijn voor de aanloop voor dit evenement ;) Marcel Woods is zeker een favoriet van me, Jochen Miller eigenlijk nog nooit echt goed aan t werk gehoord. Cor Fijneman vind ik altijd maar afwachten, ene keer goed, andere keer niet echt boeiend.
M_Peror
Nieuwjaar ben ik ook nog niet zo zeker van, maar 18 november wil ik er wel bij zijn. Reuze benieuwd naar A&B.
moogwai
De 18e ga ik ook zeker. Above & Beyond wil ik eens aan het werk zien. Eens kijken of die hoge notering om de TA-lijst terecht is :p En Menno de Jong en Danjo & Styles draaien ook mijn stijl trance, dus dat wordt weer genieten :)
Loraine
quote:
Originally posted by Stephan B
Vind 't wel typische line-up voor nieuwjaar. Gewoon aan t einde niet moeilijk doen, gewoon roeien. :p

Roeien en/of zuipen ? :D :D
Einde van het jaar wordt gewoon weer vetjes afgesloten iig

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland