|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Dat moet idd ook gerelativeerd worden, maar ik geef zo'n mannen meer crediet dan the other way around. |
en wat met slechte producers die ook nog eens niet kunnen mixen en die zoveel geld verdienen?:p |
|
|
| Zehra |
| och ge zou allemaal nie neen zeggen als ze u 1500 euro per uur zouden geven :whip: :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, de job van een producer is plaatjes maken, de job van een dj is die plaatjes aaneen mixen. En ik vind niet dat er een verschil moet zijn in de waardering van beide jobs. :) |
Dat vind ik nou ook het geweldige aan duo's zoals Rank 1 en Mark Norman, de een weet dat hij beter is in producen dan in dj'en en omgekeerd... ieder doet waar hij goed in is, en het zijn evenwaardige jobs! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Zehra
och ge zou allemaal nie neen zeggen als ze u 1500 euro per uur zouden geven :whip: :p |
Beken maar, ja. 1500€.. daarvoor gaan normale mensen een maand werken :toothless
Om plaatjes te kopen?? Ander mensen gaan diezelfde maand werken om plaatjes te kopen. |
|
|
| Kaidreas |
| ^netto? allow waar gaat gij werken? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|