|
|
| Lolo |
mijn prijzen moet ik ook ineens aanpassen dan!!! Tenminste 50 000 €. LOLLERZ
Is het i België voor een privé fuif, dan vraag ik een minimum fee, meer ni.
L. |
|
|
| Dj LPG |
| als je aan Tiësto denkt, 3750€ per half uur:p |
|
|
| Lolo |
En de rest aub? Tiesto, sinds zijn deal met CLEARCHANNEL, kost 50 000 Euro voor een 2 uren set.
L. |
|
|
| dj Elof |
Dat is nu net het probleem... 2% van de dj's verdienen jaarlonen op twee uur. Goed voor hun uiteraard! Maar hierdoor denkt de ganse wereld dat dj's overbetaald zijn. Terwijl de overgote meerderheid voor nog geen tweehonderste van die prijs gaat draaien.
50.000 EUR vind ik er ook over. Maar een dj zou minstens 1500 EUR per avond moeten verdienen. Een goeie zelfstandige moet 4000 EUR verdienen per maand om al zijn kosten te kunnen dekken én er nog van te kunnen leven ook. Als 'm er iets wil van overhouden moet 'm meer dan dat bedrag kunnen verdienen. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Lolo
En de rest aub? Tiesto, sinds zijn deal met CLEARCHANNEL, kost 50 000 Euro voor een 2 uren set.
L. |
Ow sorry, dan loop ik al even achter:p Maar ik had vorig jaar zowat rondgevraagd en toen had ik die prijs van Tiësto horen vallen... Maar die 50.000€ verbaast me echt niets hoor van die kerel... En dan te bedenken dat ik voor men laatste set van 3u 35€ heb gekregen:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|