return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 
Hoeveel kost een dj?

Jasperovitsj
Veel peins ik, héél veel. Met 1000€ per uur gaade ni toekomen vrees ik :nervous:
Nabistai
Damn, ik verjaar de 14de, daar gaat mijn mega verjaardagsfeest :(
djcresto
al dat gelul hier, op zich interessant maar kherhaal wat ik een paar pagina's eerder zei. Er zijn weinig landen waar het beter wonen is dan in België!
Bertn
vorige week stond nog een grafiekje in de krant: de Belgen werken bijna het minst van de hele wereld in uren per jaar, en verdienen gemiddeld bijna het meest van de hele wereld! Zegt toch genoeg denk ik? Mensen zijn gewoon nooit tevreden. We zitten allemaal met een schoon huizeken, 1 of 2 autos en heel vaak ook een spaarcentje (het spaargeldvermogen van de belg is de laatste 5 jaar met 40% omhoog gegaan) op de bank. En toch altijd maar blijven zagen he, dat ne ander het altijd beter heeft, dat het leven toch al zo duur is, enzovoort. Ge zou ne keer moeten weten in hoe weinig landen dat zo is.:o

Trouwens, kan iemand dat scandinavisch model eens uitleggen?:)
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
het spaargeldvermogen van de belg is de laatste 5 jaar met 40% omhoog gegaan) op de bank.

"Het deel van het loon dat Belgen op hun spaarboekje zetten, is in tien jaar tijd gehalveerd. Dat blijkt uit een studie van economist Philippe Defeyt van het Instituut voor Duurzame Ontwikkeling. Tussen 1995 en 2005 is dat aandeel gedaald van 19,2 procent naar 9 procent."

Bron: De Standaard

Juist ja :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium