|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Absoluut, en zeker op het vlak van politiek! :toothless
Zit er hier toevallig niemand hier van TEW? Kan ik hen ook lekker gaan vertellen dat ze niks van economie afweten en dat ze ni moeten afkomen met hun pseudo-intellectueel gezever. Want wat ik zeg is toch waar, nah, met hun broek in den helft!!! :tongue2 |
Me2 ... handelsingenieur ;) ...
@ Nabistai... ik weet wat ik zeg over de overheid |
|
|
| FUSyke |
| Van 'de prijs van een dj' naar Hitler:p Ge moet het maar kunnen:D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Van 'de prijs van een dj' naar Hitler:p Ge moet het maar kunnen:D |
true:toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Absoluut, en zeker op het vlak van politiek! :toothless
Zit er hier toevallig niemand hier van TEW? Kan ik hen ook lekker gaan vertellen dat ze niks van economie afweten en dat ze ni moeten afkomen met hun pseudo-intellectueel gezever. Want wat ik zeg is toch waar, nah, met hun broek in den helft!!! :tongue2 |
Geef toe dat ik een punt heb é. Een superioriteits gevoel in inferieure posities en dan een leider die erin slaagt het volk weer superieur te doen zijn door een ander inferieur te maken. Lijkt mij een redelijk plausibele uitleg. Ik ga niet zeggen dat ik de politieke geschiedenis beter dan u beheers hoor en zeker de sociale niet, maar alle humane wetenschappen zijn toch nooit zwart-wit? Zelfs ik als niet humaan geschoold mens weet dat. Uuw model houdt inderdaad goed steek, toegegeven (wat ook zou mogen na zóveel universitaire ervaring), maar mijn model verklaart ook de situatie :clown:
10 jaar universitaire ervaring (zoals dat zo schoon en elitair klinkt) slaagt er toch niet in om mij te doen inzien hoe schoon en mooi alles hier wel niet is. Ons systeem zoals het vandaag bestaat is rot. Het eens zo mooie (misschien wel een beetje naief) eikenhouten systeem is aangetast door een houtworm.
Ik zal me dan weer eens wagen op economisch terrein, nabistai, gij met uuw kenns van de economie, zeg het als ik met onzin afkom é. DE PENSIOENEN: Hoe heeft men het in godsnaam ooit in zen hoofd gehaald om de werkende mensen de pensioenen te laten betalen? De mensen die nu belastingen betalen en gaan werken, pompen hun geld in de nu pensioentrekkenden. Tegen dat het hun beurt zal zijn, zal er geen geld genoeg meer zijn om alles te betalen... Nu betalen om later te krijgen en dan niks krijgen. Volgens mij is dat pure diefstal. Ik denk dat het eerlijker zou zijn als iedereen zijn eigen potje aanlegd... Krijgen de mensen de keuze..? Neen.
Maar eigenlijk is dees discussie overbodig. Ik noch de 10 jaar universitaire ervaring zal erin slagen om de toekomst vast te pinnen. Perceptie van het heden om de toekomst te voorspellen, is het enige wat we wel kunnen doen. Men is meester in het voorspellen van het verleden, we weten niet waar de toekomst naartoegaat. Alle zever op een stokje: Ik voel het slecht aan (mijn mening heb ik uiteengezet), anderen goed('het is toch allemaal mooi en zonnig,ons systeem'). |
|
|
| Jasperovitsj |
Hitler zal toch ook dj's nodig gehad hebben om zijn feestjes in Berlijn van muziek te voorzien? :D
Of DJ Göbbels die zijn propaganda in de ether mixte :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|