|
|
| Tiger777 |
| laten wij overeenkomen dat wij niet overeenkomen. Ik mijn gefundeerde mening (zgn populistisch en gebaseerd middelbare school kennis :rolleyes: ) en jullie jullie pseudo-intellectuele gedachtengoed. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dus ge gelooft echt dat uw mening meer gefundeerd is dan die van 3 mensen met samen 10 jaar universitaire ervaring in Politieke en Sociale wetenschappen? :D |
|
|
| Push2005 |
| Beestendoktor > Pol&Soc :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
Absoluut, en zeker op het vlak van politiek! :toothless
Zit er hier toevallig niemand hier van TEW? Kan ik hen ook lekker gaan vertellen dat ze niks van economie afweten en dat ze ni moeten afkomen met hun pseudo-intellectueel gezever. Want wat ik zeg is toch waar, nah, met hun broek in den helft!!! :tongue2 |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Absoluut, en zeker op het vlak van politiek! :toothless
Zit er hier toevallig niemand hier van TEW? Kan ik hen ook lekker gaan vertellen dat ze niks van economie afweten en dat ze ni moeten afkomen met hun pseudo-intellectueel gezever. Want wat ik zeg is toch waar, nah, met hun broek in den helft!!! :tongue2 |
Hier :D Daarmee dat ik ook zei dat de dingen die hier gezegd worden (op vlak van onze economie en heel ons overheidssysteem) complete zever is. :)
Maar kom; Heeft er iemand een idee hoeveel lectroluv zou kosten? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|