|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ieder zen gedacht he, Ik ben niet zo naief dat ik alleen het mooie en het zonnige van alles inzie. Ulle goe recht om het hier goe te vinden é.
VB... nog zoiets. Van zo'n opmerkingn krijg ik stuipen van woede he. Ne mens vindt het hier ni goe om te leven? Vlaams belanger zeker. Vergeet dat maar. Vlaams belangers zijn achterlijk. Uit hun eigen inferieuriteit beschimpen ze een ander. Ik voel mezelf niet inferieur, heb dan ook geen noodzaak om bij het vlaams belang te gaan. Wordt es wakker. |
Ieder zijn mening, daar ben ik het volledig mee eens :). Daar geef ik ook geen kritiek op. Enkel op het feit dat je jouw mening vaak als feit voorstelt. Want daar sla je de bal volledig mis. Heb ik gezegd dat kritische mensen VB'ers zijn ? Nee integendeel ! Want VB'ers zijn populisten die door complexe feiten te reduceren tot oa slogans etc. zo een vertekend beeld van de samenleving schetsen voor de ongeïnformeerde burger. Maw uw posts sluiten daar perfect bij aan.
Ik heb het niet gehad over hun extreem rechtse ideologie. Die heeft trouwens met superioriteitsgevoels te maken en niet met inferioriteit :rolleyes: .Ik heb het over hun strategie vh populisme. En daar pasten jouw posts in :happy2: |
|
|
| New Wave |
| Aurelie, jij draaid ook plaatjes, hoe duur ben jij? |
|
|
| Aurélie |
| Voor jou is alles gratis :disbelief |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Voor jou is alles gratis :disbelief |
inclusief spellingscursussen? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ieder zijn mening, daar ben ik het volledig mee eens :). Daar geef ik ook geen kritiek op. Enkel op het feit dat je jouw mening vaak als feit voorstelt. Want daar sla je de bal volledig mis. Heb ik gezegd dat kritische mensen VB'ers zijn ? Nee integendeel ! Want VB'ers zijn populisten die door complexe feiten te reduceren tot oa slogans etc. zo een vertekend beeld van de samenleving schetsen voor de ongeïnformeerde burger. Maw uw posts sluiten daar perfect bij aan.
Ik heb het niet gehad over hun extreem rechtse ideologie. Die heeft trouwens met superioriteitsgevoels te maken en niet met inferioriteit :rolleyes: .Ik heb het over hun strategie vh populisme. En daar pasten jouw posts in :happy2: |
Ik denk dat deze keer jij het toch bent dat extreem rechtse sympathiën verkeerd inschat. Hoe komt het dat hitler (toch hét toonbeeld van extreem rechts, nee?) aan de macht kwam? De duitse bevolking zat in een slechte situatie, werkloosheid, armoede en honger. Inferieur toch? Door een ander inferieur te behandelen voelt gij u superieur, en dat doet deugd. Beetje verder kijken dan de neus lang is kan soms geen kwaad...
Mijn mening is voor mezelf een feit en ik overtuig niemand, ik geef (oke, misschien totaal ongevraagd :tongue3 ) mijn mening. Ik voel de situatie nu eenmaal slecht aan. Om daarom foert te zeggen, bah neen. Maar als iemand denkt dat hij het systeem kan veranderen... denk dan maar snel iets anders.
Trouwens, populisme... volgens mij zijn alle politiekers populisten die complexe zaken versimpelen tot banale slogans. Wie stemt er in godsnaam immers op saaie politiekers???
| quote: | | Heb ik gezegd dat kritische mensen VB'ers zijn ? Nee integendeel ! |
Dan ist goed, uuw eerste uitval deed mij nogthans denken van wel ;) Ik gon pecies iet tegen vreemdelingen hemmen zeker:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|